50 مدل تصویر “جزیره کابینت ممبران” 2023 + مزایا، معایب، ویژگی‌ها

کابینت ممبران

کابینت ممبران


آشپزخانه یکی از عنصر‌های اصلی هر خانه‌ای محسوب میشود. طراحی آشپزخانه و کابینت های آن اگر اصولی و درست باشد، میتواند به یکی از جذاب‌ترین منظره‌های دکوراسیون خانگی بدل شود. در این مقاله 50 مدل تصویر جزیره کابینت ممبران معرفی شده است، البته باید توجه داشت که کابینت‌ها عنصر‌های بی‌بدیل جذابیت خانگی شما محسوب میشوند. و شما با الهام گرفتن از این تصاویر میتوانید ایده‌های فوق العاده ای برای طراح های کابینت ام دی اف (MDF) و جزیره کابینت ممبران انتخاب نمایید.

 

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران قهوه ای

فهرست مطالب

کابینت ممبران بدون جزیره بخریم یا با جزیره؟

کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های منزل محسوب میشوند. جذابیتی که کابینت‌ آشپزخانه به محیط خانه می‌بخشند، همپای مبلمان منزل میتواند در جذابیت محیط شما تأثیر‌گذار باشد. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به سراغ معرفی انواع جزیره کابینت ممبران برویم و به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان جزیره کابینت ممبران در کوشش هستیم تا علاوه بر استقامت و زیبایی، برای شما بهترین و مناسب‌ترین دکور خانگی را هم به ارمغان آوریم. اگر ساکن تهران یا کرج هستید جهت استعلام قیمت کابینت در کرج و خرید کابینت در کرج با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

مدل جزیره کابینت ممبران

 

کابینت ممبران از لوکس ترین و جذابترین کابینت های آشپزخانه به حساب می آید کابینت های ممبران از زیر مجموعه  کابینت های کلاسیک می باشند اما در ساخت آنها از سبک مدرن نیز استفاده می گردد. شکوه و لوکس بودن این کابینت ها می تواند در حد کابینت های چوبی باشد با این تفاوت که قیمت تمام شده آنها بسیار کمتر از کابینت های چوبی خواهد بود . منبع

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهمی خواهیم پرداخت که برای خرید کابینت ممبران با جزیره باید مد نظر خود قرار دهید. متناسب‌سازی فضای آشپزخانه با فضای خانه یکی از مهترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی است. یعنی نباید فضای داخل آشپزخانه فضایی غیر مرتبط با فضای داخل پذیرایی و سایر جا‌های منزل باشد. این همخوانی سبکی باعث می‌شود که جذابیت خانه دو چندان شود و محیط خانه بیش از پیش جذاب به نظر برسد. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم سبکی را خواهیم خواند که به شما کمک میکند در طراحی و خرید کابینت ممبران با جزیره خود، توجه شایانی داشته باشید.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

انواع جنس جزیره کابینت ممبران

جزیره کابینت ممبران از انواع مختلفی از متریال ساخته می‌شود. برخی از محبوب‌ترین انواع متریال برای ساخت جزیره کابینت ممبران عبارتند از:

  1. پی وی سی PVC
  2. تمام چوب
  3.  ام دی اف MDF

این کابینت یکی از انواعی است که هم در مدل‌ها و طرح‌های مدرن و هم در انواع طرح‌های کلاسیک تولید و طراحی می‌شود و می‌توان از آن برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. این کابینت هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر ظاهر مزایای فراوانی دارد و باعث شده محبوبیت زیادی داشته باشد که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

"<yoastmark

ویژگی‌های اساسی کابینت ممبران جزیره دار

همان طور که گفتیم از این کابینت‌ها میتوان در طراحی مدرن و کلاسیک برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت‌ها با حک نقش و‌ نگار و انواع طرح‌های موجود بر روی آن‌ها دو چندان میشود و در نهایت میتواند کمک کند تا آشپزخانه‌ای زیباتر را در منزلتان به وجود آورد. در نتیجه به راحتی و بدون هیچگونه مبلغ اضافی و گزافی، با هزینه‌ای اندک میتوان طرح زیبای کلاسیک یا انواع نقش و‌ نگار را بر روی این نوع کابینت‌ها اجرا کرد.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید


مهمترین اصل، بعد از زیبایی و دکوراتیو بودن کابینت‌های منزل، استقامت و کارایی کابینت‌هاست. مهمترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید کابینت ممبران جزیره دار مدنظر داشته باشید، عبارتند از :

  • کابینت‌ها باید اسکلت قوی داشته باشند.
  • رنگ‌بندی کابینت متناسب با رنگ دکوراسیون منزل باشد.
  • دستگیره‌های کابینت محکم و ضد زنگ باشد.
  • حتماً جادار و بزرگ طراحی شوند.
  • متناسب با فضای خانه شما کابینت‌ها ساخته شوند.
  • برای هر یک از وسایل آشپزخانه جایی تعبیه شود.
  • جنس چوب استفاده شده در کابینت در برابر آب مقاوم باشد.
  • جنس کابینت‌ها جوری باشد که روغن کمتری به خود جذب کند و تمیزی آن‌ها راحت باشد و …
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

کابینت‌ها علاوه بر جذابیت ظاهری باید محکم و جادار باشند. اغلب شده است که کابینت‌ها دارای طرح جذاب و رنگ‌بندی فوق‌العاده‌ای باشند ولی از جای بسیار کمی برخوردار باشند و برای قرار دادن وسایل خود در آن سرگردان بمانید. از این رو نخستین هدف تولیدکنندگان برای تولید کابینت ممبران جزیره‌ای علاوه بر زیبایی و استقامت، جادار بودن کابینت‌ها هم هست.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

مشخصات ویژه کابینت ممبران مدل جزیره

در جواب به این سؤال که مزایای کابینت ممبران مدل جزیره چیست؟ باید بگوییم که کابینت ممبران یکی از کابینت‌هایی است که هم در طرح‌های مدرن و هم در طرح‌های کلاسیک تولید و طراحی میشوند و میتوان از آن برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. این کابینت هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر ظاهر مزایای فراوانی دارد و باعث شده محبوبیت زیادی داشته باشد که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره میکنیم.

"<yoastmark

طرح‌های متنوع جزیره کابینت ممبران

کابینت ممبران مدل جزیره انواع مختلفی دارد. همان طور که گفتیم از این کابینت‌ها میتوان در طراحی مدرن و کلاسیک برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت‌ها با حک نقش و‌ نگار و انواع طرح‌های موجود بر روی آن‌ها دو چندان می‌شود و در نهایت می‌تواند کمک کند تا آشپزخانه‌ای زیباتر را در منزلتان به وجود آورد. در نتیجه به راحتی و بدون هیچگونه مبلغ اضافی و گزافی، با هزینه‌ای اندک میتوان طرح زیبای کلاسیک یا انواع نقش و‌ نگار را بر روی این نوع کابینت‌ها اجرا کرد.

مقرون‌به صرفه بودن

این کابینت‌ها با توجه به این که مغزی آن‌ها‌ از جنس ام دی اف است و تنها در یک سمتشان از ورق پی وی سی که هم مقاومت بیشتری دارد و هم ارزان‌تر است استفاده شده، از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار هستند و میتوان با یک قیمت مناسب، کابینت‌هایی زیبا و شیک برای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خرید. از موضوعات مهم در کابینت ممبران مدل جزیره، قیمت مناسب برای خرید و نصب این کابینت است. به این علت که در مقایسه با دیگر کابینت‌های چوبی که همین مزایا را دارند و موجود در بازار هستند، از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

قیمت‌گذاری کابینت ممبران

کابینت ممبران مدل جزیره این گونه قیمت‌گذاری می‌شود که بعد از بررسی میزان هزینه کلی، قیمت اعلام شده برای کابینت‌های دیواری و زمینی به صورت مشترک و یکسان است. اغلب کابینت‌های زمینی (کابینت‌هایی که برای جایگذاری سینک و کشو‌ها و لباسشویی و…. استفاده می‌شود، 60 درصد قیمت را شامل میشوند و کابینت‌های دیواری 40 درصد نهایی قیمت تمام شده از کل هزینه را شامل می‌شوند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که معمولاً قیمت کابینت‌های ممبران تحت تأثیر موارد زیادی است که این که این موارد از چند تکه تشکیل می‌شوند و عبارتند از یک متر کابینت دیواری، یک متر کابینت زمینی، یک متر تاج، یک متر صفحه شرکتی، پاخور، کلیه یراق آلات و زیر چراغی که برای تجهیز کابینت مورد نیاز است.

"<yoastmark

کابینت ممبران مدل جزیره دارای روکش سخت و محکمی است. زمانی که روکش پی وی سی به صورت یکنواخت و یکپارچه بر روی‌ام دی اف کشیده می‌شود و استفاده می‌شود در این کابینت می‌نشیند، از این رو تحت هیچ شرایطی درز و حفره‌ای بر روی سطح باقی نمی‌گذارد و خود این مسأله می‌تواند بر دوام و زیبایی کابینت اضافه کند و با مشکلاتی که از حفره‌های کابینت‌های چوبی یا مسائلی از این قبیل ناشی می‌شود، مواجه نشد.

 

انواع رنگ و طرح جزیره کابینت ممبران

تنوع رنگ کابینت ممبران مدل جزیره مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد. کابینت‌های ممبران چه برای شرکت‌ها مورد استفاده قرار بگیرند و چه برای منازل شخصی، از تنوع رنگ بسیار خوب و بالایی برخوردار هستند و می‌توان رنگ آن‌ها را با توجه به تم و رنگ‌بندی مورد نظر (از نظر شخصی‌سازی) برای دکوراسیون آشپزخانه و طراحی منزل خود انتخاب کرد. تنوع در طرح و رنگ روکش ممبران یکی از ویژه‌ترین دلایل برای انتخاب این نوع روکش روی کابینت‌ها محسوب می‌شود. یعنی شما با استفاده از این تکنولوژی جدید، توانایی این را دارید تا انواع طرح‌ها را با روکش وکیوم ممبران چه بر روی چوب و چه بر روی ام دی اف خود پیاده نمایید.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

جنس کابینت ممبران

کابینت‌های ممبران که پیشتر درباره آن‌ها گفتیم، بر خلاف بسیاری از کابینت‌های دیگر که در بازار وجود دارد، مدل‌های تقلبی ندارد و به راحتی میتوان از جنس آن‌ها اطلاع داشت؛ از این رو میتوانند حس چوب را به آشپزخانه ارائه دهند. همچنین جنس چوبی این کابینت‌ها را میتوان از رسته کالا‌هایی شیک و گران قیمت دانست و این در حالیست که کابینت‌های چوبی بسیار گران قیمت‌تر از این نوع کابینت‌ها هستند. برای ایجاد حس چوب در آشپزخانه و طراحی لوکس منزلی زیبا میتوان از کابینت‌های ممبران در طراحی منزل خود استفاده کنید. در این میان پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله باما همراه باشید و از سایر ویژگی‌های کابینت ممبران آشنا شوید.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

انعطاف‌پذیری روکش

با توجه به قابلیت انعطاف‌پذیری این روکش و مزیت‌های بسیار زیادی که دارد از آن برای نوار لبه‌ی فرز خورده و فرم دار، سطوح ابزار خورده و … بهره‌برداری میشود. درب‌های کابینتی این جنس از سازه‌های دکوراتیو که نیازمند ماشین کاری عمیق هستند، با بهره‌برداری از روکش PVC ممبران جلوه و استقامت بهتری خواهد داشت. روکش PVC ممبران را بر روی سطح‌ام دی اف تمیز و سنباده شده با استفاده از چسب ممبران و دستگاه پرس وکیم روی سطح‌ام دی اف با دقت و مهارت تمام می‌چسبانند.

همچنین انعطاف‌پذیری مناسب PVC که در بین سایر رقبای موجود در بازار کم نظیر است، سبب میشود که اشکالی با سطوح ظریف و عمیق‌تر را بتوان با روکش PVC بسیار زیبا و درخشان کرد. تنها تخته‌ای که در این روش برای ساخت کابینت ممبران مورد استفاده قرار میگیرد، تخته MDF است که جزء بهترین‌های بازار کابینت‌سازی در جهان محسوب میشود و قسمت‌های ابزار خورده سطح را با چسب می‌پوشانند و بعد از اینکه این کار تمام شود پرس میکنند.

"<yoastmark

جلوگیری از ورود آب

کابینت‌های ممبران را با توجه به نحوه ساخت و طراحی که دارا هستند میتوان یکی از انواع کابینت‌های مقاوم، مستحکم و غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب دانست. این کابینت‌ها را میتوان به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی خاصی با آب تمیز کرد و بر خلاف کابینت‌های چوبی نیاز به رنگ زدن یا هر گونه فعالیت دیگری مثل استفاده از روغن برای برگرداندن جلوه و رنگ و لعاب ندارد. از نظر نوع مقاومت، کابینت با روکش ممبران بسیار نفوذ ناپذیر است و در برابر نفوذ آب و رطوبت قوی بوده و سطح غیرقابل نفوذی دارد. این مورد هم به این علت است که از لایه‌های ام دی اف بسیار زیادی تشکیل شده است.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

مزایای کابینت مدرن جزیره

آشپزخانه با کابینت مدرن جزیره با بهره‌گیری طراحی‌های مدرن و جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های امروزی یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. این مدل طراحی برای کسانی که جهت تهیه و سرو غذا و آشپزی کردن در آشپزخانه فضا‌های جداگانه‌ای ندارند کاربردی و بسیار مناسب است. این مدل کابینت جزیره‌ای برای آشپزخانه کوچک و کم جا طراحی شده است و با طرح جزیره هایگلاس می‌توانید خیلی راحت آشپزی کنید و از یک محیط جذاب ودوست داشتنی در خانه خود بهره‌مند باشید.

برای طراحی و ساخت کابینت مدرن جزیره، یک میز در وسط آشپزخانه شما طراحی میشود که میتوانید از آن، جهت قرار دادن میز نهار خوری، کابینت، سینک ظرفشویی و گاز استفاده کنید. استاندارد ارتفاع کابینت جزیره‌ای مدرن بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱ متر در نظر گرفته شده است. در واقع کابینت‌های جزیره‌ای مدرن که محبوبیت زیادی هم در بازار پیدا کرده‌اند، یکی از تأثیر گذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌محسوب میشوند، پس در انتخاب و طراحی کابینت دقت بسیار کنید.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

مدل کابینت جزیره‌ای برای آشپزخانه کوچک ایده کارآمد و مناسبی برای طراحی داخلی و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه ایجاد میکند. اگر تمایل دارید که فضای داخلی آشپزخانه را تقسیم کنید، از کابینت مدرن جزیره شکل استفاده کنید. بدین ترتیب هر قسمت آشپزخانه علاوه بر این کع فضای بسیار جذاب و مفرحی پیدا میکند، از قسمت دیگر مستقل میشود. قرار دادن سینک ظرفشویی بر روی کابینت جزیره، به جای استفاده از ظرفشویی مجزا، طراحی داخلی آشپزخانه را تا حد قابل اعتنایی مدرن‌تر میکند، همچنین میتوان فضای پشت سینک را هم در صورتیکه فضای کافی وجود داشته باشد، به عنوان میز نهار خوری در نظر گرفت.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

از کابینت مدرن جزیره که زیبایی خاصی هم به منزل شما می‌افزاید، میتوان به عنوان کانتر نیز استفاده کرد که اگر با یک دکوراسیون زیبا چیدمان شود فوق‌العاده خواهد بود. همین‌طور با در نظر گرفتن صندلی‌های مناسب برای این کانتر‌ها، زیبایی دکوراسیون و چیدمان منزل و علی‌الخصوص آشپزخانه شما را دو چندان میکند. برای توسعه دادن و ایجاد محیط اضافی جهت دوچندان کردن کاربرد کابینت جزیره، میتوان نشیمن برای کابینت مدرن جزیره طراحی کرد. برای این کار طراحان و سازندگان کابینت، امکانی برای کابینت به وجود می‌آورند تا کابینت را متحرک درست کنند. این کار باعث میشود تا در هنگام استفاده، نشیمن‌های پنهان شده در بخش‌هایی از کابینت را بیرون کشید و از آن‌ها استفاده کرد. بدین ترتیب هم کابینت و هم جایی برای نشستن در آشپزخانه شما موجود خواهد بود.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

کابینت جزیره‌ای، مدل ثابت یا به عبارت دیگر شکل تعریف شده‌ای ندارد و قرار نیست که در اغلب مواقع نیز به شکل مستطیل و یا مربع طراحی شود. برای طراحی کابینت‌های جزیره‌ای یا به صورت ال یا به صورت دایره‌ای و… از اشکال دیگری هم استفاده میشود که منجر به جذاب‌تر شدن و جلوه بصری بهتری از دکوراسیون آشپزخانه میشوند.

جزیره ممبران و تمایز آن با سایر کابینت‌ها

رنگ‌هایی که شما برای کابینت و دکوراسیون منزل خود انتخاب میکنید بسیار مهم است. همواره بیش از دو رنگ (برای جلوگیری از شلوغی) استفاده نکنید. کابینت‌های دارای دو رنگ با طیف همخوان، جزء کابینت‌های امروزی هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند، بهره‌گیری از رنگ‌های مکمل که همدیگر را پوشش میدهند کار شما را بسیار جذاب خواهد کرد.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید


میتوانید برای فضا‌های کوچک و کم نور، یا برای آپارتمان‌هایی که فضای کمی دارند از رنگ‌های روشن و گرم مثل کرم و قهره‌ای روشن یا رنگ‌های تلفیقی مثل رنگ سرد و گرم که در بیشتر نواحی رنگ گرم آن غالب‌تر باشد، استفاده کنید. برای جزیره کابینت ممبران از رنگ‌های بسیار تند مانند آبی کاربنی، قرمز و… استفاده نکنید به این دلیل که رنگ‌هایی از این قبیل اگر در دکوراسیون خانه شما استفاده شود، در مدت زمان کوتاهی چشم را خسته خواهد کرد، یا حتی ممکن است دلتان را بزند و دیگر آن لذتی که در روز‌های اول از دکوراسیون مدرن و جذاب آشپزخانه‌تان میبردید، نبرید و با مرور زمان از انتخابتان دل چرکین شوید. مهم‌ترین مرحله، همین طراحی کابینت پیش از خرید و ساخت است. ولی باید قبل از آن سبکی که بیشتر از آن دوست دارید و میخواهید داشته باشید را انتخاب کنید.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

مدل جزیره نئوکلاسیک

مدل جزیره نئوکلاسیک در کل به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم میشود؛ برای منزل‌های سنتی مدل کلاسیک مناسب‌تر است و کابینت مدرن هم برای خانه‌های جوانانه‌پسند و تازه عروس و داماد جذابیت بیشتری دارد. اما خود این‌ها هم زیرمجموعه یا بهتر است بگوییم مدل‌های گوناگونی دارند. معمولاً قیمت و هزینه اولیه‌ای که برای ساخت یک کابینت اعلام میشود با هزینه و قیمت نهایی که باید پرداخت شود خیلی متفاوت است و این معضل در دو علت و عامل کلیدی نهفته است که عبارتند از:

  • سلیقه خریدار و خواسته‌های او نسبت به انتخاب اولیه در روند ساخت جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک، تغییرات جدی داشته باشد، که کاملاً مرسوم و طبیعی است.
  • برخی از فروشندگان برای جذب مشتری بیشتر و فروش جزیره کابینت ممبران جزیره نئوکلاسیک یا هر مدل دیگری، در ابتدا فاکتوری ساده بدون لحاظ کردن کل هزینه‌ها ارائه میدهند. سپس به مرور سایر هزینه‌ها برای ساخت و نصب کابینت را اضافه میکنند که امری بسیار  ناپسند است. پس حتماً جهت انتخاب مناسب جزیره کابینت ممبران یا هر مدل دیگری حساب نهایی را از فروشنده محصول بخواهید.

"<yoastmark

انواع جزیره کابینت ممبران

کابینت‌های جزیره‌ای اغلب مواقع دارای طرح و الگو‌های بسیاری هستند. به همین دلیل برای استفاده در دکوراسیون منزل اصلاً محدودیتی وجود ندارد. برخی از مدل‌های اصلی جزیره کابینت ممبران عبارتند از:

  • جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک
  • کابینت ممبران جزیره مدرن
  • کابینت ممبران جزیره‌ای مستطیلی
  • کابینت ممبران جزیره‌ای دایره‌ای

جزیره کابینت ممبران

جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک

جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک، اغلب در رنگ‌های تیره تولید میشوند. طراحی این کابینت‌ها بسیار موقر و رسمی است. این سبک از کابینت برای خانه‌هایی مناسب است که از نظر دکوراسیون خانه بیشتر از وسایل مجلل استفاده کرده‌اند. به طور مثال کسانی که مبل‌های استیل دارند و از تابلو‌های طرح فرش داخل خانه خود استفاده کرده‌اند. طیف رنگ‌بندی در این خانه‌ها اغلب از کرم تا قهوه‌ای متفاوت است.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک برای چنین طراحی بسیار مناسب و دلچسب است. این طرح از کابینت، بیشتر زاویه دار طراحی می‌شود و به جای توجه به اکسسوری‌های دکوراتیو، توجه بیشتری روی جادار بودن فضای کابینت دارد. همچنین چنین طرحی کمک میکند که محیط آشپزخانه شما از حالت مفرح و چند منظوره، به یک تصور دلنشین و همیشگی از آشپزخانه تغییر پیدا کند.

کابینت مدرن جزیره‌ای

این کابینت‌ها بسیار مجلل و مدرن طراحی شده‌اند. کابینت‌های مدرن اغلب مواقع دارای رنگ‌بندی بسیار خاص و جذابی هستند. طیف رنگی شاد و اشکال گوناگون این کابینت‌ها باعث شده تا به طور کلی از مدل کلاسیک متفاوت شوند. در مدل‌های مدرن دستگیره روی کار وجود ندارد و همه چیز با فشار دست باز میشود. علی‌رغم اینکه کابینت‌های سبک کلاسیک بیشتر به دنبال ایجاد جا هستند، کابینت‌های مدرن به دنبال ایجاد برخی از اکسسوری‌ها در روی کابینت گنجاندن آپشن‌های گوناگون مثل میز ناهارخوری، مبل پیشخوانی و… هستند. کابینت مدرن جزیره‌ای برای خانه‌هایی مناسب است که اغلب دارای روحیه جوانانه هستند. روحیه هنری این کابینت‌ها به هنر تجسمی جدید گرایش دارد و بیشتر از هرچیزی ساده و بی‌الایش طراحی شده‌اند.

 

کابینت مدرن
کابینت مدرن

کابینت جزیره مستطیلی

جزیره کابینت ممبران مستطیلی که در ابتدا وارد بازار شدند، بیشتر شکل چهارگوش داشتند. این کابینت‌ها زیر شاخه‌های کابینت کلاسیک محسوب می‌شوند و در واقع نسل اول کابینت‌های این سبکی محسوب می‌شوند.

کابینت جزیره
کابینت جزیره

طرح مستطیلی درست همان خصیصه‌های طرح کلاسیک را دارد مثل:

  • دستگیره‌های چوبی یا فلزی
  • زوایای تند
  • رنگ‌بندی کرم و قهوه‌ای
  • جادار و بزرگ
  • متناسب با چیدمان خانه‌های ایرانی
  • و…

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

کابینت جزیره دایره‌ای

جزیره کابینت‌های دایره‌ای سبک جدیدی از کابینت‌های مدرن جزیره‌ای محسوب می‌شوند. در این کابینت‌ها به جای سطوح زاویه دار یا گوشه‌های تیز، همه چیز گرد و دورانی طراحی شده است. همچنین از جزیره کابینت ممبران که زیبایی خاصی هم به منزل شما می‌افزاید، می‌توان به عنوان کانتر نیز استفاده کرد که اگر با یک دکوراسیون زیبا چیدمان شود فوق‌العاده خواهد بود. همین طور با در نظر گرفتن صندلی‌های مناسب برای این کانتر‌ها، زیبایی دکوراسیون و چیدمان منزل و علی الخصوص آشپزخانه شما را دو چندان میشود.

کابینت جزیره
کابینت جزیره

از این رو میتوان گفت کلیه مواردی که به عنوان ویژگی برای جزیره کابینت ممبران نام برده شد، برای این طرح هم وجود دارد؛ مواردی مثل:

  • حذف دستگیره‌ها
  • اکسسوری‌های دکوراتیو
  • استفاده از سینک روی جزیره
  • گوشه‌های دورانی
  • صفحه‌های مورب و بیضی شکل
  • رنگ‌بندی متنوع و بسیار شاد
  • و…

مهمترین شگفتی‌های جزیره کابینت نئو کلاسیک جزیره‌ای

  • زیبایی و وقار بسیار بالا
  • قیمت بالاتر به نسبت اجناس تقلبی
  • دارای انواع سبک کلاسیک و مدرن
  • امکان ایجاد بار توکار و کمد
  • مدل‌های کابینت‌های چوبی اساساً مواد اولیه برای ساخت و متریال بیشتری دارد

کابینت‌های کلاسیک، اغلب در رنگ‌های تیره تولید می‌شوند. طراحی این کابینت‌ها بسیار موقر و رسمی است. این سبک از کابینت برای خانه‌هایی مناسب است که از نظر دکوراسیون خانه بیشتر از وسایل مجلل استفاده کرده‌اند. به طور مثال مبل‌های استیل دارند و از تابلو‌های طرح فرش داخل خانه خود استفاده کرده‌اند. طیف رنگ‌بندی در این خانه‌ها اغلب از کرم تا قهوه‌ای متفاوت است. کابینت کلاسیک این مدل برای چنین طراحی بسیار مناسب و دلچسب است. این طرح از کابینت، بیشتر زاویه دار طراحی می‌شود و به جای توجه به اکسسوری‌های دکوراتیو، توجه بیشتری روی جادار بودن فضای کابینت دارد. همچنین چنین طرحی کمک می‌کند که محیط آشپزخانه شما از حالت مفرح و چند منظوره، به یک تصور دلنشین و همیشگی از آشپزخانه تغییر پیدا کند.

 

"<yoastmark

کابینت ممبران با جزیره مناسب خانه‌های کوچک

کابینت ممبران مدل جزیره انواع مختلفی دارد. همان طور که گفتیم از این کابینت‌ها می‌توان در طراحی مدرن و کلاسیک برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت‌ها با حک نقش و‌ نگار و انواع طرح‌های موجود بر روی آن‌ها دو چندان می‌شود و در نهایت میتواند کمک کند تا آشپزخانه‌ای زیباتر را در منزلتان به وجود آورید. در نتیجه به راحتی و بدون هیچگونه مبلغ اضافی و با هزینه‌ای اندک میتوان طرح زیبای کلاسیک یا انواع نقش و‌ نگار را بر روی این نوع کابینت‌ها اجرا کرد.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید


اگر آشپزخانه کوچکی دارید و برای رفت و آمد در آشپزخانه مشکل دارید. یا در زمانیکه مشغول آشپزی هستید، از فضای کمی که وجود دارد کلافه میشوید، بهترین انتخاب برای شما آشپز خانه به سبک جزیره است. آشپزخانه‌های جزیره‌ای دسترسی به همه چیز را برای شما ممکن میکنند. طراحی جذابی دارند و میتوانید خیلی راحت همه وسایل خود را در قفسه‌ها جا دهید.

"<yoastmark

برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که کابینت ممبران با جزیره داراست عبارتند از:

  • افزایش جا در آشپزخانه‌هایی که فضای کوچکی دارند
  • طراحی جذاب و همخوانی زیبا با انواع دکوراسیون‌ها
  • رنگ‌بندی متفاوت و متنوع
  • ساخت مستحکم و قوی
  • اسکلت بزرگ و استوار
  • متریال درجه یک و نصب مقاوم
  • ضدزنگ و پوسیدگی
  • و…

متناسب‌سازی فضای آشپزخانه با فضای خانه یکی از مهترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی است، یعنی نباید فضای داخل آشپزخانه فضایی غیر مرتبط با فضای داخل پذیرایی و سایر جا‌های منزل داشته باشد. این همخوانی سبکی باعث می‌شود که جذابیت خانه دو چندان شود.

آشپزخانه یکی از عنصر‌های اصلی هر خانه‌ای محسوب میشود. طراحی آشپزخانه اگر اصولی و درست باشد، میتواند به یکی از جذاب‌ترین منظره‌های دکوراسیون خانگی تبدیل شود. ارزش طراحی آشپزخانه بیش از هر چیز مدیون کابینت است. کابینت‌ها عنصر‌های بی‌بدیل جذابیت خانگی شما محسوب میشوند. چیزی که چشم‌ها را خیره میکند سرخ کن و لوازم آشپزخانه نیست، بلکه در وهله اول کابینت‌ها، مدل آن‌ها و رنگشان است.

طراحی کلاسیک، برای منزل‌هایی مناسب است که از دکوراسیون‌های لوکس و مجلل در خانه‌های خود استفاده کرده‌اند. در طراحی مدرن، اما همه چیز متفاوت است، در این خانه‌ها همه چیز رنگ و بوی مدرن دارد. رنگ‌بندی‌ها یا از طیف روشن هستند یا به سوی خاکستری و مشکی گرایش دارند. توجه به ویژگی‌های منزلتان باعث میشود تا در انتخاب یک کابینت جذاب برای منزل خود نهایت دقت را به خرج دهید. از این رو تمام این موارد را مد نظر داشته باشید تا در زمان خرید کابینت متناسب با منزل خود اشتباه نکنید.

کابینت ممبران جزیره دار شگفتی خانه شما!

یکی از کاربردی‌ترین و مطلوب‌ترین قسمت‌های هر آشپزخانه‌ای، که بیشتر از سایر وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرد کابینت است. با استفاده از کابینت میتوان همه چیز را دسته‌بندی کرد و به آشپزخانه نظم داد. این کار باعث میشود لوازم و وسایل مورد نیاز برای آشپزی را به راحتی پیدا کرد. در ارتباط با کابینت ممبران جزیره دار باید گفت که یکی از انواع کابینت‌هایی است که در آشپزخانه درانواع طرح و چوب و رنگ‌بندی مورد استفاده قرار میگیرد.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از انواع جدید صنعت کابینت محسوب میشود که توانسته به سرعت در بین مردم محبوبیت پیدا کند و جای خود را در بازار پیدا کند و روز به روز به میزان مشتریان و دوست‌داران آن افزوده میشود. این مدل کابینت‌ها که در مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت موجود است را به راحتی میتوان در ظاهر آن‌ها تغیراتی ایجاد کرد و بر روی آن‌ها طرح‌های مورد نظر را با استفاده از دستگاه سی ان سی شبیه‌سازی، طراحی و در نهایت پیاده کرد.

در ساخت کابینت ممبران جزیره دار لوکس و پرطرفدار در بازار از روکش ممبران که یکی از درجه یک‌ترین روکش‌هاست، استفاده میشود. روکش پی وی سی ممبران با ضخامت و محافظت بالایی که دارد، بر روی ام دی اف کشیده میشود و با کمک وسایل خاص و چسب روکش وکیوم میشود. در این کابینت‌ها به دلیل گرانی ممبران که اغلب دارای قیمت بسیار زیادی در بازار است، معمولاً سمت بیرونی کابینت روکش ممبران دارد (سطحی که بیشتر از آن استفاده می‌شود) و برای سطح داخلی از پی وی سی سفید که نوعی روکش مقاوم اما ارزان قیمت‌تر است، استفاده میکنند.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

کابینت ممبران بدون جزیره یا جزیره‌ای، اغلب در رنگ‌های تیره تولید میشوند. طراحی این کابینت‌ها بسیار موقر و رسمی است. این سبک از کابینت برای خانه‌هایی مناسب است که از نظر دکوراسیون خانه بیشتر از وسایل مجلل استفاده کرده‌اند. به طور مثال مبل‌های استیل دارند و از تابلو‌های طرح فرش داخل خانه خود استفاده کرده‌اند. طیف رنگ‌بندی در این خانه‌ها اغلب از کرم تا قهوه‌ای متفاوت است. کابینت ممبران بدون جزیره برای چنین طراحی بسیار مناسب و دلچسب است. این طرح از کابینت، بیشتر زاویه دار طراحی میشود و به جای توجه به اکسسوری‌های دکوراتیو، توجه بیشتری روی جادار بودن فضای کابینت دارد. همچنین چنین طرحی کمک میکند که محیط آشپزخانه شما از حالت مفرح و چند منظوره، به یک مکان دلنشین و همیشگی از آشپزخانه تغییر پیدا کند.

"<yoastmark

نکات قبل از خرید کابینت ممبران مدل جزیره

برای خرید کابینت ممبران مدل جزیره سعی کنید تا اصول اولیه و استاندراد‌های بین‌المللی در ساخت کابینت را مد نظر قرار دهید. کابینت‌ها روح بخش آشپزخانه و فضای خانه شما هستند. برای طراحی کابینت میتوانید از دو سبک بزرگ و مطرح کابینت استفاده کنید:

  1. طراحی کلاسیک : طراحی کلاسیک کابینت ممبران مدل جزیره، برای منزل‌هایی مناسب است که از دکوراسیون‌های لوکس در خانه‌های خود استفاده کرده‌اند. خانه‌هایی که اغلب رنگ‌بندی در آن‌ها به سوی رنگ‌های قهوه‌ای و کرم گرایش دارد. مبل‌های استیل در خانه وجود دارد و لوستر‌های چند شاخه و بزرگ در خانه آویزان است. فرش‌های خانه سنتی و دست‌بافت هستند و دکوراسیون خانه بیشتر از نوع مجلل است. در این خانه‌ها پیشنهاد میشود که از کابینت‌های مدل کلاسیک استفاده کنید که هم رنگ‌بندی تیره‌تری دارند و هم ظاهر بزرگ‌تر و مجلل‌تری هستند.
  2. طراحی مدرن : در طراحی کابینت ممبران مدل جزیره مدرن، اما همه چیز متفاوت است، در این خانه‌ها همه چیز رنگ و بوی مدرن دارد. رنگ‌بندی‌ها یا از طیف روشن هستند یا به سوی خاکستری و مشکی گرایش دارند. دکوراتیو‌های خانه ظریف و بدیع هستند و مبلمان زاویه دار هستند. در این خانه‌ها استفاده از کابینت‌های مدرن می‌تواند جذابیت دو چندانی به منزل شما بدهد.
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

توجه به ویژگی‌های منزلتان باعث میشود تا در انتخاب یک کابینت جذاب برای منزل خود نهایت دقت را به خرج دهید. از این رو تمام این موارد را مد نظر داشته باشید تا در زمان خرید کابینت متناسب با منزل خود اشتباه نکنید و بعد‌ها از اینکه کابینت رنگ و رویی مناسب با منزل شما ندارد یا فضای بیشتری از حد توان خانه را اشغال کرده و… جلوگیری کنید. پس حتماً در انتخاب کابینت ممبران مدل جزیره به این موارد توجه کنید: فضای خانه، نوع چیدمان وسایل، طیف رنگی خانه و صد البته سلیقه شخصی خود.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

چرا باید جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک بخریم؟

آشپزخانه یکی از عنصر‌های اصلی هر خانه‌ای محسوب میشود. طراحی آشپزخانه اگر اصولی و درست باشد، میتواند به یکی از جذاب‌ترین منظره‌های دکوراسیون خانگی تبدیل شود. ارزش طراحی آشپزخانه بیش از هر چیز مدیون کابینت است. کابینت‌ها عنصر‌های بی‌بدیل جذابیت خانگی شما محسوب می‌شوند. چیزی که چشم‌ها را خیره می‌کند، سرخ کن و لوازم آشپزخانه نیست، یلکه در وهله اول کابینت‌ها، مدل آن‌ها و رنگشان است.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید


پس خوب است که در زمان خرید کابینت این موارد را حتماً در نظر بگیرید:

  • روکش‌های ممبران در مقایسه با کلیه روکش‌های موجود در بازار مثل روکش‌های ملامینه بخار نشده نیست و استاندارد بالایی دارند از همین جهت مشکلات تنفسی برای کودکان و سالمندان ایجاد نمی‌کند.
  • طبق تحقیقاتی که در طول این چند سال بعد از تولید چنین کابینت‌هایی انجام شده‌ ام دی اف به علت وجود ماده وینیل در داخل آن در زمان پروسه ساخت ماده اولیه، محیط زیست را آلوده و تخریب کرده از این رو برای محیط زیست اصلاً مناسب نیستند، اما با ترکیب روکش ممبران این مشکل برطرف شده است.
  • از دیگر مزایای مهمی که میتوان بیان کرد، تمیز کردن راحت این نوع کابینت است که در کابینت‌های چوبی این موضوع خیلی کم وجود دارد یا میتوان ادعا کرد که اصلاً وجود نداشته چون نیازمند رنگ و روغن سالانه هستند. اما با این وجود در کابینت با روکش ممبران شما به راحتی و بدون نیاز به مواد خاص شوینده و تنها با دستمالی مرطوب می‌توانید آن را تمیز کنید.

به همین جهت است که از جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک میتوان به عنوان کابینت‌هایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه یاد کرد. این کابینت‌ها که میتوان از آن‌ها برای زینت بخشیدن به آشپزخانه در طراحی و دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کرد، با توجه به طراحی‌ها و اندازه مورد نظری که تمایل دارید بر روی آن انجام شود قیمت‌گذاری میشود.

"<yoastmark

استاندارد‌های لازم

آنچه که در خرید جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک، که یکی از گرانترین و جذاب‌ترین کالا‌های دکوراسیون منزل هر فردی محسوب میشود، ولی متأسفانه معمولاً در نظر گرفته نمیشود، و از کنارش ساده عبور میکنند، نگاه و ارزیابی کلیه مواردی است که در ارائه جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک اثر دارد. مواردی نظیر مهارت در طراحی کابینت و استاندار‌های لازم و متناسب با آشپزخانه همراه با حفظ اصول زیبایی و معیار‌های کاربری و دوام، توان تولید و اجرا و نصب کابینت و را در بر میگیرد.

جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

همچنین مسئولیت‌هایی که بعد از خرید جزیره نئوکلاسیک یا هر مدل دیگری می‌بایستی تولید‌کننده به مشتری یا خریدار ارائه دهد جزء همین موارد است. هر کدام از این موارد میتواند علی‌رقم هزینه بالا برای ساخت کابینت‌ها کالایی نامطلوب و غیر قابل استاندارد ارائه دهد با توجه به معرفی انواع جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک، حال باید بودجه‌‎‌ای متناسب با شرایطتتان برای کار مشخص کنید و متناسب با بودجه خود جنس کابینت دلخواه منزلتان را تعیین کنید.

مواردی که ممکن است اتفاق بیوفتد :

  • رنگ باختن در معرض نور شدید خورشید و به مرور زمان
  • احتمال زنگ زدن بدنه و اسکلت کار در محیط‌های مرطوب
  • ایجاد جراحت توسط لبه‌های تیز ورق‌های فلزی و در‌ها
  • پوسته پوسته شدن
  • صدای زیاد درب کابینت‌ها در زمان باز و بسته شدن
  • قیمت ارزان‌تر
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران

این کابینت‌ها با توجه به این که مغزی آن‌ها‌ ام دی اف است و تنها در یک سمتشان از ورق پی وی سی که هم مقاومت بیشتری دارد و هم ارزان‌تر است استفاده شده و از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار هستند و میتوان با یک قیمت مناسب، کابینت‌هایی زیبا و شیک برای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خرید. از موضوعات مهم در این کابینت‌ها، قیمت مناسب برای خرید و نصب این کابینت است. به این علت که در مقایسه با دیگر کابینت‌های چوبی که همین مزایا را دارند و موجود در بازار هستند، از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

جزیره  دایره ای کابینت ممبران
جزیره دایره ای کابینت ممبران

باید راحتی را اولویت قرار دهید

در نظر داشته باشید صرف نظر از قیمت و هزینه‌ای که میخواهید برای طراحی آشپزخانه خود خرج کنید، استفاده از کابینت‌ها باید برای شما راحت و متناسب با نیازتان باشد. بهترین حالت این است که کابینت‌ها نسبت به محیط آشپزخانه و وسایلی که در آن قرار دارد، بیشترین فضای ممکن را در اختیار شما قرار دهند تا دسترسی راحتی داشته باشید و برای دسترسی به آن‌ها محدودیتی نداشته باشید.

پوشش کابینتتان را مشخص کنید

برای روی کابینت و جلوه بصری آن میتوانید از انواع سطوح سنگی یا چوبی استفاده کنید. برای انتخاب سطح روی کابینت که بیشترین تأثیر را در زیبایی کار دارد، به طراحی و دکور کلی آشپزخانه و حتی پذیرایی منزل خود توجه کنید. این موضوع بیشتر به سلیقه شما و سبک زندگی‌تان مربوط خواهد بود.

اسکلت و جادار بودن کابینت را بسنجید

در صورتی که فضای آشپزخانه به شما اجازه میدهد و این امکان را به وجود می‌آورد، تا کابینت‌هایی با عمق زیاد و جای بیشتری تهیه کنید. همچنین برای ایجاد فضای بیشتر و کارایی بیشتر جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک، می‌توان از کابینت‌های کوچک کنار گاز، یا کشو‌های کناری کابینت به عنوان یک آپشن اضافی برای قرار دادن ادویه‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید بیشتر کابینت‌هایی که در کنج (گوشه به عنوان یک مورد اضافی) قرار دارند، به دلیل نوع طراحی و اغلب فضایی که اشغال میکنند، بلااستفاده هستند. میتوانید در این بخش یک قفسه فلزی یا از یک کابینت چرخان استفاده کنید و با فراهم کردن این بخش اضافی به کابینت‌های منزلتان بیشترین استفاده را از این فضا داشته باشید.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

یراق‌ها مهم هستند، جدیشان بگیرید

بخش مهم دیگری که در خرید مدل جزیره نئوکلاسیک باید مورد توجه قرار بگیرد یراق آلات است. یراق شامل همه بخش‌های جانبی مثل دستگیره، لولا، قفسه‌ها، ریل و… میشود. این بخش از وسایل جانبی کابینت اهمیت بسیار بالا و فراوانی دارد، چرا که باعث افزایش کیفیت عملکرد و ماندگاری کابینت‌ها میشود.

محیط اشپزخانه شما حرف اول را می‌زند

اگر فضای آشپزخانه شما سقفی کوتاه دارد و فضای ان به نسبت کوچک است، سعی کنید از چوب‌هایی که خطوط عمودی بر روی خود دارند و همچنین دستگیره‌های بلند و کشیده روی آن‌ها نصب شده است استفاده کنید. در صورتی که آشپزخانه شما سقفی بلند دارد و فضای ان زیاد است، سعی کنید از چوب‌هایی برای ساخت و طراحی کابینت خود استفاده کنید که با خطوط افقی پر شده‌اند. رنگ‌هایی که شما برای کابینت‌ها استفاده میکنید، بسیار مهم است و در دکوراسیون منزل شما اهمیت بالایی دارد.

در کابینت‌هایی که درِ آن‌ها MDF به جای چوب مورد استفاده قرار گرفته شده، سعی کنید از دو رنگ بیشتر تجاوز نکنید، ولی در کابینت‌هایی که درِ آن‌ها پروفیل (قاب دار) وجود دارد و میتوانید از دورنگ یا حداکثر سه رنگی که با همدیگر هارمونی دارند استفاده کنید، این کار کابینت‌های منزلتان را بسیار جذاب خواهد کرد و البته در آشپزخانه‌هایی که دارای محیط کوچکی هستند و سقف کوتاهی دارند میتوان داخل قاب یا همان HPL را چوبی انتخاب کرد که برخوردار از رده‌های عمودی باشد.

از رنگ‌های ترکیبی استفاده کنید

برای انتخاب کابینت، بهتر است از دو رنگ متضاد یا دورنگ تکمیل‌کننده استفاده کنید. رنگ‌های یکدست بدون ایجاد بالانس برای کابینت، فضای آشپزخانه را بی‌روح و دکوراسیون خانه شما را مرده خواهند کرد. در صورتی که ترکیب دو رنگ متضاد برای کابینت‌ها برای روح بخشی به دکوراسیون منزلتان، علاوه بر حفظ تعادل رنگ‌های محیط و شیک کردن خانه، احساس بهتری نیز در منزلتان به همراه خواهند داشت.

توانایی تشخیص جنس تقلبی از اصلی

زمانی که بحث کار دست به میان می‌آید و به دنبال یک انتخاب منطقی هستید، تفاوت بسیاری بین افرادی ماهر، سبک‌شناس و خبره با افراد کم تجربه‌تر و به اصطلاح نا آشنا به وجود می‌آید. باید حواستان را جمع کنید تا کار کابینت‌سازی منزل خود را به افراد بی‌تجربه‌ای نسپارید.

  • امکان اجرای تنوع بالایی از مدل‌ها و طرح‌ها
  • سرعت در پروسه و مراحل تولید
  • مصنوعی بودن آن‌ها غیرقابل بازیافت بودنشان
  • طرح‌های گوناگون و در انواع رنگ‌های متنوع و مختلف

همان طور که گفتیم از این کابینت‌ها میتوان در طراحی مدرن و کلاسیک برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت‌ها با حک نقش و‌ نگار و انواع طرح‌های موجود بر روی آن‌ها دو چندان میشود و در نهایت میتواند کمک کند تا آشپزخانه‌ای زیباتر را در منزلتان به وجود آورد. در نتیجه به راحتی و بدون هیچگونه مبلغ اضافی ، با هزینه‌ای اندک میتوان طرح زیبای کلاسیک یا انواع نقش و‌ نگار را بر روی این نوع کابینت‌ها اجرا کرد.

مدل‌های مختلف جزیره کابینت ممبران

جزیره چوبی کابینت ممبران
جزیره چوبی کابینت ممبران با صفحه سنگ
کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید با جزیره صفحه سنگ
جزیره کابینت آشپزخانه
کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار سفید
جزیره کابینت
جزیره کابینت
جزیره ممبران ساده
جزیره ممبران ساده
جزیره ممبران
جزیره ممبران با صفحه سنگ سفید
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار با صفحه سنگ
جزیره ممبران
جزیره ممبران
جزیه ممبران صفحه سنگ
جزیه ممبران صفحه سنگ
کابینت ممبران
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار سفید طلایی
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران سفید
کابینت جزیره دار ممبران
کابینت جزیره دار ممبران با صفحه سنگ
جزیره ممبران ساده
جزیره ممبران ساده با صفحه سنگ
کابینت ممبران چوبی جزیره دار
کابینت ممبران چوبی جزیره دار با صفحه سنگ
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار سفید طلایی
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار سفید
جزیره کابینت
جزیره کابینت صفحه سنگ
کابینت ممبران
کابینت ممبران جزیره دار نور مخفی
کابینت آشپزخانه ممبران
کابینت آشپزخانه ممبران جزیره دار ساده
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار صفحه سنگ
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار ساده
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران مشکی طلایی
کابینت ممبران
کابینت ممبران جزیره دار
جزیره کابینت آشپزخانه
جزیره کابینت آشپزخانه با صفحه سنگ

نتیجه‌گیری

همانطور که بیان کردیم، متناسب‌سازی فضای آشپزخانه با فضای خانه یکی از مهترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی است. یعنی نباید فضای داخل آشپزخانه فضایی غیر مرتبط با فضای داخل پذیرایی و سایر جا‌های منزل داشته باشد. به طور مثال طراحی کلاسیک، برای منزل‌هایی مناسب است که از دکوراسیون‌های لوکس و مجلسی در خانه‌های خود استفاده کرده‌اند. در طراحی مدرن، اما همه چیز متفاوت است، در این خانه‌ها همه چیز رنگ و بوی مدرن دارد. رنگ‌بندی‌ها یا از طیف روشن هستند یا به سوی خاکستری و مشکی گرایش دارند.

توجه به ویژگی‌های منزلتان باعث می‌شود تا در انتخاب یک کابینت جذاب برای منزل خود نهایت دقت را به خرج دهید. از این رو تمام این موارد را مد نظر داشته باشید تا در زمان خرید کابینت متناسب با منزل خود اشتباه نکنید.این همخوانی سبکی باعث می‌شود که جذابیت خانه دو چندان شود و محیط خانه بیش از پیش جذاب به نظر برسد. در پیش به برخی از ویژگی‌های مهم سبکی را اشاره کردیم که به شما کمک می‌کند در طراحی و خرید کابینت ممبران با جزیره خود توجه شایانی داشته باشید.

چیزیکه باعث شده تا جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک برای انواع خانه و شرکت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد این است که، از تنوع رنگ بسیار خوب و بالایی برخوردار هستند و می‌توان رنگ آن‌ها را با توجه تم و رنگ‌بندی مورد نظر (از نظر شخصی‌سازی) برای دکوراسیون آشپزخانه و طراحی منزل خود انتخاب کرد. تنوع در طرح و رنگ جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک یکی از ویژه‌ترین دلایل برای انتخاب این نوع روکش روی کابینت‌ها محسوب می‌شود. پس حتماً در انتخاب کابین به این موارد توجه کنید: فضای خانه، نوع چیدمان وسایل، طیف رنگی خانه و صد البته سلیقه شخصی خود. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

ویژگی‌های اساسی کابینت ممبران جزیره دار چیست ؟

کابینت‌ها باید اسکلت قوی داشته باشند. – رنگ‌بندی کابینت متناسب با رنگ دکوراسیون منزل باشد. – دستگیره‌های کابینت محکم و ضد زنگ باشد. – حتماً جا دار و بزرگ طراحی شوند. – متناسب با فضای خانه شما کابینت‌ها ساخته شوند. – برای هریک از وسایل آشپزخانه جایی تعبیه شود. – جنس چوب استفاده شده در کابینت در برابر آب مقاوم باشد. – جنس کابینت‌ها جوی باشد که روغن کمتری به خود جذب کند و تمیزی آن‌ها راحت باشد و …

کابینت ممبران نئوکلاسیک دارای چند مدل‌ اصلی جزیره میباشد ؟

جزیره کابینت ممبران نئوکلاسیک – کابینت ممبران جزیره مدرن – کابینت ممبران جزیره‌ای مستطیلی – کابینت ممبران جزیره‌ای دایره‌ای

مهمترین ویژگی‌های جزیره کابینت نئو کلاسیک جزیره‌ای چیست ؟

زیبایی و وقار بسیار بالا – قیمت بالاتر به نسبت اجناس تقلبی – دارای انواع سبک کلاسیک و مدرن – امکان ایجاد بار توکار و کمد – مدل‌های کابینت‌های چوبی اساساً مواد اولیه برای ساخت و متریال بیشتری دارد.

30 دیدگاه ها

  • قیمت ساخت و نصب کابینت ممبران برای یک آشپزخونه حدودا 12 متری حدود چقدر میشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای استعلام قیمت جزیره کابینت ممبران لطفا با گروه دکور شایان تماس حاصل فرمایید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      صفحه‌ی روکابینتی و کانتر در مدل جزیره کابینت نئوکلاسیک از جنس سنگ مرمر سفید یا طوسی انتخاب می‌شود، بنابراین کانتر جزیره نئوکلاسیک نیز، معمولا از جنس سنگ مرمر یا دیگر سنگ‌های روکابینتی است و چنانچه لگن ظرف‌شویی را در این قسمت قرار دهید، صاحب یک جزیره و ظرف‌شویی زیبا و منحصربفرد خواهید شد.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت جزیره ای ممبران اغلت در رنگهای تیره تولید میشود .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت کاتالوگ انواع مدل جزیره کابینت ممبران با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      عکسهای میز جزیره کابینت ممبران در مقاله فوق موجود میباشد .

  • شما طراحی و نصب جزیره کابینت ممبرانی که به صورت میزنهارخوری باشه هم انجا میدهید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله ما در زمینه طراحی و تولید و نصب انواع جزیره کابینت ممبران فعالیت میکنیم .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق عکسهایی با این مزمون موجود میباشد و همچنین شما میتوانید برای ذریافت کاتالوگ انواع جزیره کابینت با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بهتر است از رنگهای تند مثل کاربی ، قرمز و یا آبی استفاده نشود .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون از نگاهتون بله حتما بزودی عکسهای جدید بارگزاری میشوند .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری حکاکی میشود .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت جزیره ای ممبران اغلت در رنگهای تیره تولید میشود .

  • قیمت ساخت و نصب کابینت ممبران برای یک آشپزخونه کوچیک حدودی چقدر میشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای استعلام قیمت انواع کابینت ممبران لطفا با گروه دکور شایان تماس حاصل فرمایید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق عکسهایی با این مزمون موجود میباشد و همچنین شما میتوانید برای ذریافت کاتالوگ انواع جزیره کابینت با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *