20 مدل تصویر “جزیره کابینت مدرن هایگلاس” در 2023 + فیلم و عکس جدید

کابینت

کابینت


آشپزخانه با کابینت مدرن هایگلاس جزیره با بهره‌گیری طراحی‌های مدرن و جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌های امروزی یکی از بترین انتخاب‌های ممکن است. این مدل طراحی برای کسانی که جهت تهیه و سرو غذا و آشپزی کردن در آشپزخانه فضا‌های جداگانه‌ای ندارند کاربردی و بسیار مناسب است. این مدل کابینت جزیره‌ای برای آشپزخانه کوچک و کم جا طراحی شده است و با طرح جزیره هایگلاس می‌توانید خیلی راحت آشپزی کنید و از یک محیط جذاب ودوست داشتنی در خانه خود بهره‌مند باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با انواع سبک کابینت جزیره‌ای مدرن آشنا شوید.

کابینت
کابینت

کابینت مدرن هایگلاس جزیره برای دکوراسیون منزل شما!

برای طراحی و ساخت کابینت و جزیره اشپزخانه مدرن، یک میز در وسط آشپزخانه شما طراحی می‌شود و قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن جهت قرار دادن میز نهار خوری، کابینت، سینک ظرفشویی و گاز و استفاده کنید. استاندارد ارتفاع کابینت جزیره‌ای مدرن بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱ متر در نظر گرفته شده است. در واقع کابینت‌های جزیره‌ای مدرن که محبوبیت زیادی هم در بازار پیدا کرده‌اند، یکی از تأثیر گذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌محسوب می‌شوند، پس در انتخاب و طراحی کابینت دقت بسیار کنید.
مدل کابینت جزیره‌ای برای آشپزخانه کوچک ایده کارآمد و مناسبی برای طراحی داخلی و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند. اگر تمایل دارید که فضای داخلی آشپزخانه را تقسیم کنید، از کابینت جدید طرح جزیره هایگلاس ال شکل استفاده کنید. بدین ترتیب هر قسمت آشپزخانه علاوه بر این که فضای بسیار جذاب و مفرحی پیدا می‌کند، از قسمت دیگر مستقل می‌شود. قرار دادن سینک ظرفشویی بر روی کابینت جزیره، به جای استفاده از ظرفشویی مجزا، طراحی داخلی آشپزخانه را تا حد قابل اعتنایی مدرن‌تر می‌کند، همچنین می‌توان فضای پشت سینک را هم در صورتیکه فضای کافی وجود داشته باشد، به عنوان میز نهار خوری در نظر گرفت.

یکی از پرطرفدارترین طرح‌های سال‌های اخیر که دروازه‌های خلاقیت بسیاری رو بر روی طراحان باز کرده، کابینت طرح جزیره است. این نوع کابینت، مخصوصاً اگر از نوع کابینت های گلاس باشه، زیبایی خیره کننده‌ای به آشپزخانه می بخشه. کابینت جزیره در واقع، باکسی جدا از سایر اجزای کابینت آشپزخانه است که از هر طرف به صورت ۳۶۰ درجه از سایر المان‌ها جدا شده است. دلیل نام گذاری جزیره بر روی این مدل نیز به همین چهت است. منبع

کابینت
کابینت

از کابینت مدرن هایگلاس جزیره که زیبایی خاصی هم به منزل شما می‌افزاید، می‌توان به عنوان کانتر نیز استفاده کرد که اگر با یک دکوراسیون زیبا چیدمان شود فوق‌العاده خواهد بود. همین طور با در نظر گرفتن صندلی‌های مناسب برای این کانتر‌ها، زیبایی دکوراسیون و چیدمان منزل و علی الخصوص آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند. برای توسعه دادن و ایجاد محیط اضافی جهت دوچندان کردن کاربرد کابینت جزیره، می‌توان نشیمن برای کابینت مدرن هایگلاس جزیره طراحی کرد. برای این کار طراحان و سازندگان کابینت، امکانی برای کابینت به وجود می‌آورند تا کابینت را متحرک درست کنند. این کار باعث می‌شود تا در هنگام استفاده، نشیمن‌های پنهان شده در بخش‌هایی از کابینت را بیرون کشید و از آن‌ها استفاده کرد. بدین ترتیب هم کابینت و هم جایی برای نشستن در آشپزخانه شما موجود خواهد بود.

کابینت
کابینت

کابینت جزیره‌ای، مدل ثابت یا به عبارت دیگر شکل تعریف شده‌ای ندارد و قرار نیست که در اغلب مواقع نیز به شکل مستطیل و یا مربع طراحی شود. برای طراحی کابینت‌های جزیره‌ای یا به صورت ال یا به صورت دایره‌ای و… از اشکال دیگری هم استفاده می‌شود که منجر به جذاب‌تر شدن و جلوه بصری بهتری از دکوراسیون آشپزخانه می‌شوند. در ادامه به معرفی 4 مدل برتر آشپزخانه مدل جزیره‌ای می‌پردازیم.

مدل کابینت مدرن هایگلاس جزیره

 

4 مدل ویژه کابینت مدرن هایگلاس جزیره

کابینت‌های جزیره‌ای اغلب مواقع دارای طرح و الگو‌های بسیاری هستند. به همین دلیل برای استفاده در دکوراسیون منزل اصلاً محدودیتی‌وجود ندارد. برخی از مدل‌های اصلی این کابینت‌ها عبارتند از:

  • کابینت طرح جزیره هایگلاس کلاسیک
  • کابینت مدل جزیره اشپزخانه مدرن
  • کابینت جزیره‌ای طرح مستطیلی
  • کابینت جزیره‌ای طرح دایره‌ای
کابینت
کابینت

کابینت جزیره‌ای کلاسیک

کابینت‌های جزیره‌ای کلاسیک، اغلب در رنگ‌های تیره تولید می‌شوند. طراحی این کابینت‌ها بسیار موقر و رسمی است. این سبک از کابینت برای خانه‌هایی مناسب است که از نظر دکوراسیون خانه بیشتر از وسایل مجلل استفاده کرده‌اند. به طور مثال مبل‌های استیل دارند و از تابلو‌های طرح فرش داخل خانه خود استفاده کرده‌اند. طیف رنگ‌بندی در این خانه‌ها اغلب از کرم تا قهوه‌ای متفاوت است.
کابینت جزیره‌ای کلاسیک برای چنین طراحی بسیار مناسب و دلچسب است. این طرح از کابینت، بیشتر زاویه دار طراحی می‌شود و به جای توجه به اکسسوری‌های دکوراتیو، توجه بیشتری روی جادار بودن فضای کابینت دارد. همچنین چنین طرحی کمک می‌کند که محیط آشپزخانه شما از حالت مفرح و چند منظوره، به یک تصور دلنشین و همیشگی از آشپزخانه تغییر پیدا کند.

کابینت
کابینت

کابینت مدرن هایگلاس جزیره

این کابینت‌ها بسیار مجلل و مدرن طراحی شده‌اند. کابینت‌های مدرن اغلب مواقع دارای رنگ‌بندی بسیار خاص و جذابی هستند. طیف رنگی شاد و اشکال گوناگون این کابینت‌ها باعث شده تا به طور کلی از مدل کلاسیک متفاوت شوند. در مدل‌های مدرن دستگیره دیگر روی کار وجود ندارد و همه چیز با فشار دست باز می‌شود. علا رغم اینکه کابینت‌های سبک کلاسیک بیشتر به دنبال ایجاد جا هستند، کابینت‌های مدرن به دنبال ایجاد برخی از اکسسوری‌ها در روی کابینت گنجاندن آپشن‌های گوناگون مثل میز ناهارخوری، مبل پیشخوانی و… هستند. کابینت مدرن هایگلاس جزیره برای خانه‌هایی مناسب است که اغلب دارای روحیه جوانانه هستند. روحیه هنری این کابینت‌ها به هنر تجسمی جدید گرایش دارد و بیشتر از هرچیزی ساده و بی‌الایش طراحی شده‌اند.

کابینت مستطیلی طرح جزیره

کابینت‌های جزیره‌ای که در ابتدا وارد بازار شدند، بیشتر شکل مستطیلی داشتند. این کابینت‌ها زیر شاخه‌های کابینت کلاسیک محسوب می‌شوند و در واقع نسل اول کابینت‌های این سبکی محسوب می‌شوند. طرح مستطیلی درست همان خصایصی را دارد که طرح کلاسیک دارد مثل:

  • دستگیره‌های چوبی یا فلزی
  • زوایای تند
  • رنگ‌بندی کرم و قهوه‌ای
  • جادار و بزرگ
  • متناسب با چیدمان خانه‌های ایرانی و…
کابینت
کابینت

کابینت دایره‌ای طرح جزیره

کابینت‌های دایره‌ای سبک جدیدی از کابینت‌های مدرن جزیره‌ای محسوب می‌شوند. در این کابینت‌ها به جای سطوح زاویه دار یا گوشه‌های تیز، همه چیز گرد و دورانی طراحی شده است. همچنین از کابینت مدرن هایگلاس جزیره که زیبایی خاصی هم به منزل شما می‌افزاید، می‌توان به عنوان کانتر نیز استفاده کرد که اگر با یک دکوراسیون زیبا چیدمان شود فوق‌العاده خواهد بود. همین طور با در نظر گرفتن صندلی‌های مناسب برای این کانتر‌ها، زیبایی دکوراسیون و چیدمان منزل وعلی الخصوص آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند.
از این رو می‌توان گفت کلیه مواردی که به عنوان ویژگی برای کابینت مدرن هایگلاس جزیره نام برده شد، برای این طرح هم وجود دارد؛ مواردی مثل:

  • حذف دستگیره‌ها
  • اکسسوری‌های دکوراتیو
  • استفاده از سینک روی جزیره
  • گوشه‌های دورانی
  • صفحه‌های مورب و بیضی شکل
  • رنگ‌بندی متنوع و بسیار شاد
    و…

کابینت‌های جزیره‌ای مناسب برای خانه‌های کوچک

برای طراحی آشپزخانه با کابینت جزیره‌ای مدرن، یک میز در وسط آشپزخانه شما طراحی می‌شود و قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن جهت قرار دادن میز نهار خوری، کابینت، سینک ظرفشویی و گاز و استفاده کنید. استاندارد ارتفاع کابینت جزیره‌ای مدرن بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱ متر در نظر گرفته شده است. در واقع کابینت‌های جزیره‌ای مدرن که محبوبیت زیادی هم در بازار پیدا کرده‌اند، یکی از تأثیر گذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌محسوب می‌شوند، پس در انتخاب و طراحی کابینت دقت بسیار کنید.

کابینت
کابینت

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و برای رفت و امد در آشپزخانه مشکل دارید. یا در زمانیکه مشغول آشپزی هستید، از فضای کمی که وجود دارد کلافه می‌شوید، بهترین انتخاب برای شما آشپز خانه به سبک جزیره است. آشپزخانه‌های جزیره‌ای دسترسی به همه چیز را برای شما ممکن می‌کنند. طراحی جذابی دارند و می‌توانید خیلی راحت همه چیز در قفسه‌ها جا بدهید.
برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که کابینت مدرن هایگلاس داراست عبارتد از:

  • افزایش جا در آشپزخانه‌هایی که فضای کوچکی دارند
  • طراحی جذاب و همخوانی زیبا با انواع دکوراسیون‌ها
  • رنگ‌بندی متفاوت و متنوع
  • ساخت مستحکم و قوی
  • اسکلت بزرگ و استوار
  • متریال درجه یک و نصب مقاوم
  • ضد زنگ و پوسیدگی و…
کابینت
کابینت

نکاتی که قبل از خرید کابینت باید مد نظر داشته باشید

آشپزخانه یکی از عنصر‌های اصلی هر خانه‌ای محسوب می‌شود. طراحی آشپزخانه اگر اصولی و درست باشد، می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین منظره‌های دکوراسیون خانگی بدل شود. ارزش طراحی آشپزخانه بیش از هر چیز مدیون آن چیزی است که به کابینت شهرت پیدا کرده است. کابینت‌ها عنصر‌های بی‌بدیل جذابیت خانگی شما محسوب می‌شوند. چیزی که چشم‌ها را خیره می‌کند نه سرخ کن و لوازم آشپزخانه، که در وهله اول کابینت‌ها، مدل آن‌ها و رنگشان است.
متناسب‌سازی فضای آشپزخانه با فضای خانه یکی از مهترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی است. یعنی نباید فضای داخل آشپزخانه فضایی غیر مرتبط با فضای داخل پذیرایی و سایر جا‌های منزل داشته باشد. این همخوانی سبکی باعث می‌شود که جذابیت خانه دو چندان شود.
طراحی کلاسیک، برای منازلی مناسب است که از دکوراسیون‌ لوکس و مجلسی در خانه‌های خود استفاده کرده‌اند. در طراحی مدرن، اما همه چیز متفاوت است، در این خانه‌ها همه چیز رنگ و بوی مدرن دارد. رنگ‌بندی‌ها یا از طیف روشن هستند یا به سوی خاکستری و مشکی گرایش دارند. توجه به ویژگی‌های منزلتان باعث می‌شود تا در انتخاب یک کابینت جذاب برای منزل خود نهایت دقت را به خرج دهید. از این رو تمام این موارد را مد نظر داشته باشید تا در زمان خرید کابینت متناسب با منزل خود اشتباه نکنید.

کابینت
کابینت

و در آخر…

پس حتماً در انتخاب کابین به این موارد توجه کنید: فضای خانه، نوع چیدمان وسایل، طیف رنگی خانه و صد البته سلیقه شخصی خود. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله در ارتباط با کابینت مدرن هایگلاس گفتیم برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.

کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت
کابینت

سوالات پر تکرار

کابینت مدرن هایگلاس جزیره چیست ؟

این کابینت‌ها بسیار مجلل و مدرن طراحی شده‌اند. کابینت‌های مدرن اغلب مواقع دارای رنگ‌بندی بسیار خاص و جذابی هستند. طیف رنگی شاد و اشکال گوناگون این کابینت‌ها باعث شده تا به طور کلی از مدل کلاسیک متفاوت شوند.

خصوصیات کابینت مدرن هایگلاس جزیره چیست ؟

دستگیره‌های چوبی یا فلزی، زوایای تند، رنگ‌بندی کرم و قهوه‌ای، جادار و بزرگ، متناسب با چیدمان خانه‌های ایرانی

38 دیدگاه ها

  • کابینت جزیره میز ناهار خوری 8 نفره برای خونه 70 متری مناسب هست ؟

  • مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک مشکی رنگ توی سایتتون هست که ببینیم یا امکانش هست عکس برام ارسال کنید

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای طراحی و ساخت کابینت و جزیره اشپزخانه مدرن، یک میز در وسط آشپزخانه شما طراحی می‌شود و قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن جهت قرار دادن میز نهار خوری، کابینت، سینک ظرفشویی و گاز و استفاده کنید. استاندارد ارتفاع کابینت جزیره‌ای مدرن بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱ متر در نظر گرفته شده است.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      طراحان و سازندگان کابینت، امکانی برای کابینت به وجود می‌آورند تا كابينت جزيره متحرك درست کنند. این کار باعث می‌شود تا در هنگام استفاده، نشیمن‌های پنهان شده در بخش‌هایی از کابینت را بیرون کشید و از آن‌ها استفاده کرد. بدین ترتیب هم کابینت و هم جایی برای نشستن در آشپزخانه شما موجود خواهد بود.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      استفاده از كابينت جزيره دار برای تمامی آشپزخانه ها مناسب است

  • طراحی كابينت جزيره اي برای خانه های کوچک به چه صورت انجام میشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای طراحی كابينت جزيره اي برای خانه های کوچک، یک میز در وسط آشپزخانه شما طراحی می‌شود و قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن جهت قرار دادن میز نهار خوری، کابینت، سینک ظرفشویی و گاز و استفاده کنید. استاندارد ارتفاع کابینت جزیره‌ای مدرن بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱ متر در نظر گرفته شده است.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      كابينت جزيره آشپزخانه برای تمامی آشپزخانه ها مخصوصا افرادی که از جزیره به عنوان میزنهارخوردی استفاده میکنند مناسب است .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت جزیره کابینت مدرن هایگلاس لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله این مدل کابینت برای تمامی فضاها مناسب هستند .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      این مدل کابینت برای تمامی فضاها مناسب میباشد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون از نگاهتون، در مقاله فوق عکس جزیره مدرن بارگزاری شده است .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اگر کابینتها مدرن باشد همخوانی زیباتری ایجاد میشود .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله کابینت های جزیره دار انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک هستند .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی هر دو میتوانند روی کابینت های جزیره ای نصب شوند .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله تیم ما هر مدلی که شما بخواهید طراحی و اجرا میکند .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      كابينت جزيره آشپزخانه برای تمامی آشپزخانه ها مخصوصا افرادی که از جزیره به عنوان میزنهارخوری استفاده میکنند مناسب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *