قیمت کابینت های گلاس 1402| لیست قیمت روز کابینت‌ هایگلاس سفید طوسی

 

این روز‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای که دکوراسیون آن بسیار مورد توجه می‌باشد، آشپزخانه آن‌ها می‌باشد که هماهنگ بودن دکور آن با سایر قسمت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. از مهم‌ترین قسمت‌های موجود در هر آشپزخانه‌ای می‌توان به کابینت‌های نصب شده در آن اشاره کرد که به میزان زیادی تعیین‌کننده دکور محیط آن می‌باشند که البته قیمت کابینت های گلاس میتواند انتخاب ها را ساده کند هم ارزان است و هم اقتصادی .

نوع کابینت های گلاسقیمت ها متری (تومان)
کابینت هایگلاس ایرانی HIGHGLOSS  ایزوفام و دکولایک4,500,000
کابینت هایگلاس ایرانی HIGHGLOSS دکوپنل ، فرامید4,600,000
کابینت هایگلاس ترک HIGHGLOSS – YILDIZ4,700,000
کابینت هایگلاس ترک HIGHGLOSS – ALKI4,750,000
کابینت هایگلاس ترک HIGHGLOSS – AGT5,100,000
کابینت هایگلاس ترک HIGHGLOSS – AGT MATTOPLUS6,100,000

انواع کابینت هایگلاس آشپزخانه

جهت مشاهده ویژگی های کابینت های های گلاس دکور شایان به ادامه مقاله توجه بفرمایید . کابینت‌های آشپزخانه امروزی در طرح‌ها و رنگ‌ها و نقش‌های متنوعی ساخته می‌شوند که مشتریان می‌توانند بنابر سلیقه خود مدل مورد نظرشان را انتخاب کنند. امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کابینت‌های موجود در بازار را کابینت‌های‌ های گلاس تشکیل می‌دهند که علاوه بر ظاهر خاص و مدرنی که دارند، بسیار کارآمد و کاربردی نیز می‌باشند.

ویژگی های کابینت های گلاس دکور شایان در آبان ماه سال 1402 (2023)

  • نوار لبه 2 میل بدنه و درب
  • بدنه سفید صابونی درجه 1
  • نوار لبه 2 میل بدنه و درب
  • لولا آرامبند،ریل ساچمه ای
  • جک ، مگنت ، دستگیره مخفی
  • پایه استیل ، صداگیر
  • تاج ، زیرچراغ،پاخور
  • صفحه شرکتی HPL 5 سانت

جزیره کابینت‌های گلاس

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کابینت های گلاس :

قیمت کابینت‌های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد و فاکتور‌های متنوعی نظیر طرح کابینت‌های گلاس، نوع و برند‌ های گلاس، روکش به کار رفته در کابینت‌ها، دستگیره‌های نصب شده بر روی آن‌ها، وسیله‌های جانبی، نصب کابینت و سایر عوامل در قیمت نهایی این کابینت‌ها دخیل هستند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت کابینت‌های گلاس و عوامل مؤثر بر آن بپردازیم تا شما بتوانید راحت‌تر و با اطمینان بیشتری دست به خرید کابینت مورد نظر خود بزنید.

 

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

نحوه متراژ کابینت‌ های گلاس

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش از نصب کابینت‌ های گلاس می‌بایست مد نظر قرار داد، اندازه‌گیری صحیح کابینت و محاسبه متراژ کابینت‌ های گلاس می‌باشد. از آنجایی که عوامل متعددی می‌توانند در قیمت خرید کابینت آشپزخانه‌ های گلاس تأثیر داشته باشند، برای اندازه‌گیری و محاسبه متراژ کابینت‌ های گلاس تنها ضرب کردن متراژ آشپزخانه در مقدار قیمت تمام شده به ازای هر متر کابینت‌ های گلاس روش خوبی برای نحوه متراژ کابینت‌ های گلاس محسوب نمی‌شود. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد، نمی‌توان به طور قطعی و دقیق قیمت هر متر کابینت‌ های گلاس را مشخص کرد.

خرید کابینت‌ های گلاس
خرید کابینت‌ های گلاس در کوتاهترین زمان

اگرچه که اطلاع از قیمت هر متر کابینت‌ های گلاس نیز جهت محاسبه قیمت کابینت‌ های گلاس کافی نمی‌باشد. برای این که بتوانید قیمت کل کابینت‌ های گلاس به کار رفته برای آشپزخانه خود را تعیین کنید ابتدا می‌بایست متراژ کل محیط آشپزخانه خود را به دست آورده و در انتها متراژ مربوط به محل قرارگیری یخچال و ماشین لباس شویی و اجاق گاز و ماشین ظرفشویی را از کل متراژ آشپزخانه کسر کنید تا متراژ صحیح برای خرید کابینت آشپزخانه‌ های گلاس خود را به دست بیاورید.

همیییشه میگیم، در قیمت گیری برای کابینت و کمد، اشتباه ترین روش، قیمت گیری متری هست! اما خیلی وقتا برای اینکه با حدود قیمت کابینت آشنا بشیم نیازه قیمت متری رو بدونیم. منبع

قیمت انواع کابینت‌ های گلاس

قیمت کابینت‌ های گلاس تحت تأثیر عوامل متنوعی قرار دارد که باعث می‌شود در زمان خرید با بازه‌های مختلفی از قیمت‌های گوناگون در خرید این نوع کابینت‌ها مواجه شوید. جنس بدنه این نوع کابینت‌ها از‌ام دی اف بوده که با روکشی شفاف و براق پوشانده می‌شوند. این کابینت‌ها در مدل‌ها و رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون در بازار یافت می‌شوند که قیمت هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است. اما به طور کلی قیمت انواع کابینت‌ های گلاس در مقایسه با کابینت‌های چوبی از قیمت کمتری برخوردار می‌باشند.

قیمت انواع کابینت‌ های گلاس
قیمت انواع کابینت‌ های گلاس

قیمت روکش کابینت‌ های گلاس

جنس بدنه در کابینت‌ های گلاس از‌ ام دی اف (MDF) بوده که این بدنه‌ها با روکش براقی از جنس‌ های گلاس پوشانده می‌شوند. خود این روکش‌ها انواع مختلفی داشته و در برند‌های گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. بسته به نوع روکشی که در کابینت‌ های گلاس به کار رفته باشد، قیمت کابینت نیز متغیر خواهد بود. لازم است بدانید که کیفیت روکش‌های با برند‌های معروف خارجی در مقایسه با نمونه‌های ایرانی بسیار مناسب‌تر و مقاوم‌تر می‌باشند و طول عمر بیشتری هم دارند. بنابراین چنان چه به دنبال قیمت روکش کابینت‌ های گلاس مناسب و با کیفیت هستید، لازم است تا یک انتخاب درخور داشته باشید.

 

قیمت روکش کابینت‌ های گلاس
قیمت روکش کابینت‌ های گلاس

قیمت بدنه کابینت‌ های گلاس

بدنه به کار رفته در کابینت‌ های گلاس از جنس‌ام دی اف می‌باشد که باعث شده است این کابینت‌ها در برابر فشار و وزن مقاومت خوبی داشته باشند. بسته به برند و مدل‌ام دی اف به کار رفته در کابینت، قیمت بدنه کابینت‌ های گلاس نیز متفاوت خواهد بود. همچنین جنس این لایه‌ام دی اف و داخلی یا خارجی بودن آن‌ها نیز می‌تواند در قیمت نهایی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

قیمت طراحی کابینت‌ های گلاس

یکی از عواملی که تأثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی کار در تولید کابینت‌ های گلاس دارد، نحوه طراحی این نوع کابینت‌ها می‌باشد. قیمت طراحی کابینت‌ های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت طراحی و میزان خاص بودن آن و اجرای طرح‌های سه بعدی بر روی سطح کابینت را در بر می‌گیرد. افرادی که طراحی کابینت‌ های گلاس را بر عهده دارند با توجه به جزئیاتی که بر روی محصول نهایی پیاده می‌کنند، بازه‌های متفاوتی از قیمت‌ها را بر روی کابینت‌ های گلاس تعیین می‌کنند.

 

طراحی کابینت‌ های گلاس
طراحی کابینت‌ های گلاس

قیمت کابینت‌ های گلاس زمینی

یکی از اساسی‌ترین مواردی که بر قیمت نهایی کابینت‌ های گلاس مؤثر است، زمینی و یا دیواری بودن کابینت‌ها می‌باشد. برای این که بتوان قیمت کابینت‌ های گلاس زمینی را محاسبه نمود، توجه به عواملی مانند طول کابینت بر اساس متر ضروری می‌باشد تا بتوان با محاسبه اندازه پاخور، یونیت، پایه و سطح رویه کابینت قیمت نهایی آن را حساب کرد.

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

قیمت کابینت‌ های گلاس دیواری

این نوع کابینت‌ها در قسمت‌های بالایی آشپزخانه‌ها و بر روی دیوار قرار می‌گیرند و محاسبه قیمت و خرید کابینت‌ های گلاس دیواری از اصول خاصی پیروی می‌کند. برای این که بتوان قیمت کابینت‌های گلاس دیواری را حساب کرد، می‌بایست ارتفاع استاندارد کابینت را 70 سانت و عمق آن‌ها را 35 سانتی‌متر در نظر گرفت. منظور از قیمت هر متر کابینت در واقع شصت درصد قیمت کابینت زمینی و چهل درصد قیمت کابینت دیواری می‌باشد.

قیمت کابینت‌ های گلاس دیواری
قیمت کابینت‌ های گلاس دیواری

قیمت کابینت‌ های گلاس کمدی

یکی دیگر از انواع کابینت‌ های گلاس، نوع ایستاده و یا کمدی این کابینت‌ها می‌باشد که بسته به فضای موجود در آشپزخانه و طرح مورد نظر برای کابینت‌ها می‌توان اقدام به نصب کابینت‌ های گلاس کمدی نمود. قیمت کابینت‌ های گلاس کمدی بر اساس 180 درصد از قیمت هر متر طول کابینت محاسبه می‌شود و در واقع از قیمتی به اندازه 3 برابر بیشتر از کابینت‌های زمینی برخوردار می‌باشند.

قیمت جزیره کابینت‌ های گلاس

کابینت‌ های گلاس از نوع جزیره نوعی کابینت جدید به شمار ‌می‌روند که از آن‌ها عمدتاً در قسمت ورودی آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. این نوع کابینت‌ها اخیراً از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند و قیمت هر متر از طول آن‌ها نیز به اندازه نود درصد به قیمت جزیره کابینت‌ های گلاس اختصاص یافته است. این عبارت به این معنا است که اثر قیمت آن‌ها به اندازه یک و نیم برابر بیشتر از کابینت‌ های گلاس زمینی می‌باشد.

قیمت کابینت‌ های گلاس

استعلام قیمت روز کابینت‌ های گلاس

همان طور که بار‌ها در مطالب پیشین هم به این موضوع اشاره کردیم، عوامل متعددی در قیمت تمام شده برای کابینت‌های گلاس مؤثر می‌باشند و همواره این قیمت‌ها را با تغییراتی همراه می‌سازند. همچنین نوساناتی که در بازار ارز‌ها وجود دارد مدام این قیمت‌ها را با تغییر و نوسان همراه می‌کند و باعث می‌شود که نتوان یک قیمت ثابت و دقیق را برای آن‌ها بیان کرد. برای استعلام قیمت روز کابینت‌های گلاس بهتر است تا این قیمت‌ها را از جدیدترین منابع موجود و به روز دریافت نمایید.

 

استعلام قیمت روز کابینت‌ های گلاس
استعلام قیمت روز کابینت‌ های گلاس

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

قیمت کابینت‌ های گلاس ترک

کابینت‌های گلاس ترک یکی از محبوب‌ترین برند کابینت‌ های گلاس موجود در بازار می‌باشد که قیمت این نوع کابینت‌ها به عوامل مختلفی نظیر طرح و رنگ و مدل کابینت‌ها بستگی داشته و از این رو هم بسیار متنوع و گوناگون می‌باشند. به طور کلی قیمت کابینت‌های گلاس ترک در مقایسه با نمونه‌های ایرانی بالاتر بوده اما کیفیت آن‌ها تفاوت چندانی با همدیگر ندارند.

قیمت کابینت‌ های گلاس ترک
قیمت کابینت‌ های گلاس ترک

یکی از رنگ‌های محبوب و مورد توجه در کابینت‌های گلاس رنگ سفید می‌باشد که می‌توان در ترکیب با رنگ‌های مختلف یک طرح جذاب و زیبا از کابینت را به دست آورد. یکی از این مدل‌ها کابینت‌ های گلاس سفید نقره‌ای می‌باشد که بسیار شیک و مدرن بوده و افراد زیادی به نصب آن‌ها در آشپزخانه خود تمایل پیدا می‌کنند. موارد مختلفی قیمت کابینت‌های گلاس سفید نقره‌ای را مشخص می‌کنند. قیمت کابینت‌های گلاس سفید نقره‌ای نیز بستگی به جنس کابینت و نحوه اجرا و نصب کابینت‌ها و مواد و ابزار به کار رفته در حین نصب کابینت دارد.

یکی دیگر از مدل‌های محبوب کابینت‌ های گلاس، کابینت‌ های گلاس سفید طوسی است که قیمت کابینت‌ های گلاس سفید طوسی نیز بسته به مدل و جنس و نصب آن می‌تواند متفاوت باشد. گرچه قیمت کابینت‌ های گلاس سفید طوسی و سایر مدل‌ها می‌توانند تفاوت‌هایی با هم داشته باشند، اما تمامی آن‌ها جز مدل‌های جذاب و مدرن کابینت‌ های گلاس محسوب می‌شوند.

قیمت کابینت‌های گلاس
قیمت کابینت‌های گلاس

لیست قیمت کابینت‌های گلاس

این روز‌ها نوسانات شدیدی در بازار‌های مختلف وجود دارد که بازار کابینت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای دریافت لیست قیمت کابینت‌های گلاس بهتر است تا از منابع به روز و جدیدترین قیمت‌ها استفاده کنید تا بتوانید دقیق‌ترین لیست قیمت کابینت‌های گلاس را در دست داشته باشید. در ایران نیز ورقه‌های‌های گلاس باکیفیتی به تولید می‌رسند که در نهایت کابینت‌های گلاس ایرانی مناسبی را تولید می‌نمایند. قیمت کابینت‌های گلاس ایرانی از آنجایی که هزینه حمل و نقل از آن‌ها کسر شده و هزینه گمرک نیز ندارد از قیمت مقرون به صرفه‌تری در مقایسه با سایر مدل‌های خارجی برخوردار است.

لیست قیمت کابینت‌های گلاس
لیست قیمت کابینت‌های گلاس

جمع‌بندی

کابینت‌های گلاس یکی از پرطرفدارترین کابینت‌های موجود در بازار می‌باشد که اکثر خریداران به علت کاربرد بالا و ظاهر مدرن و همه پسند این کابینت‌ها به انتخاب این نوع کابینت‌ها برای آشپزخانه خود روی می‌آورند. قیمت کابینت‌های های گلاس به عوامل مختلفی از جمله طرح کابینت، نوع روکش به کار رفته در آن، یراق آلات، لوازم جانبی، نوع‌های گلاس، دستگیره‌های کابینت، هزینه طراحی و ساخت و نصب کابینت و سایر عوامل مربوطه بستگی دارد که تمامی این فاکتور‌ها به میزان زیادی بر قیمت نهایی کابینت‌های گلاس تأثیرگذار خواهند بود.

 

سوالات متداول

محاسبه قیمت کابینت های گلاس به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت کابینت‌های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد و فاکتور‌های متنوعی نظیر طرح کابینت‌های گلاس، نوع و برند‌ های گلاس، روکش به کار رفته در کابینت‌ها، دستگیره‌های نصب شده بر روی آن‌ها، وسیله‌های جانبی، نصب کابینت و سایر عوامل در قیمت نهایی این کابینت‌ها دخیل هستند.

هزینه طراحی کابینت‌ های گلاس چقدر است ؟

یکی از عواملی که تأثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی کار در تولید کابینت‌ های گلاس دارد، نحوه طراحی این نوع کابینت‌ها می‌باشد. قیمت طراحی کابینت‌ های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت طراحی و میزان خاص بودن آن و اجرای طرح‌های سه بعدی بر روی سطح کابینت را در بر می‌گیرد. افرادی که طراحی کابینت‌ های گلاس را بر عهده دارند با توجه به جزئیاتی که بر روی محصول نهایی پیاده می‌کنند، بازه‌های متفاوتی از قیمت‌ها را بر روی کابینت‌ های گلاس تعیین می‌کنند.

تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه های گلاس ترک با ایرانی در چیست ؟

به طور کلی قیمت کابینت‌های گلاس ترک در مقایسه با نمونه‌های ایرانی بالاتر بوده اما کیفیت آن‌ها تفاوت چندانی با همدیگر ندارند.

 بدنه کابینت‌ های گلاس از چه متریال ساخته شده است ؟

بدنه به کار رفته در کابینت‌ های گلاس از جنس‌ام دی اف می‌باشد

39 دیدگاه ها

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      قیمت کابینت های گلاس مات تحت تأثیر عوامل متنوعی قرار دارد که باعث می‌شود در زمان خرید با بازه‌های مختلفی از قیمت‌های گوناگون در خرید این نوع کابینت‌ها مواجه شوید. برای استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید

    • سلام روزتون بخیر
      برای استعلام قیمت کابینت های گلاس ایرانی با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای استعلام قیمت کابینت ها گلاس ترک با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت انواع کابینت های گلاس با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

  • خرید کابینت های گلاس بصورت آنلاین از سایتتون امکان پذیر هست ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت اطلاعات در مورد خرید کابینت های گلاس بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت قیمت کابینت های گلاس سفید اکلیلی با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت کابینت های گلاس در تهران لطفا با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لیست قیمت انواع کابینت های گلاس در مقاله فوق موجود میباشد و همچنین شما میتوانید برای دریافت بروزترین لیست قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای دریافت لیست قیمت انواع کابینت های گلاس با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید

  • قیمت کابینت های گلاس با صفحه کورین به چه صورت محاسبه میشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

  • برای محاسبه قیمت کابینت های گلاس بصورت آنلاین از سایتتون باید چیکار کنم ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      محاسبه قیمت کابینت آنلاین از سایت امکان پذیر نیست شما میتوانید برای محاسبه قیمت انواع کابینت با کارشناسان ما حاصل فرمایید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا جهت استعلام قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لظفا برای استعلام قیمت انواع کابینت با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت انواع کابینت ام دی اف لطفا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت انواع کابینت های گلاس با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

  • خرید کابینت های گلاس بصورت آنلاین از سایتتون امکان پذیر هست ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت اطلاعات در مورد خرید کابینت های گلاس بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید .

    • سلام روزتون بخیر
      برای استعلام قیمت کابینت های گلاس ایرانی با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

  • سلام وقتتون بخیر_یه آشپزخانه ۴×۳ اگر بخواد کابینت هایگلاس بشه همراه تمام هزینه مثل سینک و دستگیره ها و…..حدودا چقدر هزینش میشه؟

    • سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      برای استعلام قیمت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را در لینک ذیل ثبت کنید تا مشاورانن ما با شما تماس بگیرند.
      https://decorshayan.com/contact/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *