عکس کابینت ممبران لاکچری در 1402 (80 مدل) | سفید طلایی قهوه ای طوسی

عکس کابینت ممبران

عکس کابینت ممبران در آشپزخانه‌های ایرانی و لوکس را برای شما در مقاله فوق به نمایش گذاشته‌ایم. طراحی‌های منحصر به فرد و استفاده از ترکیب رنگ‌های زیبا در ساخت این نوع از کابینت‌ها در عکس‌های زیر قابل مشاهده است. امیدواریم با خواندن این مقاله به شما کمک کنیم. قیل از مشاهده عکس‌ها ایتدا با مفهوم کابینت لاکچری آشنا شوید.

کابینت لاکچری قفسه‌ای است که اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی و ظروف استفاده می‌شود و متریالی که در آن استفاده شده باعث می‌شود که ظاهر لاکچری داشته باشد. آشپزخانه‌ها قلب هر خانه به حساب می‌آیند و داشتن یک آشپزخانه شیک با دکوراسیون و کابینت لاکچری بی‌نظیر برای با استفاده از کابینت ممبران هر خانه‌ای واجب است.

کابینت ممبران تمام چوب
کابینت ممبران قهوه ای

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکوراسیون منزل، آشپزخانه است؛ که هم در زیبایی خانه تأثیرگذار است و هم مکانی است که اکثر کارهای خانه در آن انجام می‌شود و نیاز به ابزارهای مهم در آن است. کابینت‌های دکور آشپزخانه از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. کابینت ممبران یکی از انواع کابینت در دکور آشپزخانه بوده که دارای مزایا و معایب خاص خود بوده و امروزه دارای طرفداران بیشتری است و نگاه‌ها را به ‌سوی خود جلب کرده است. منبع

کابینت‌ها مهمترین نقش در طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه شما دارند، رنگ، جنس و طراحی کابینت‌هاست که در نگاه اول به چشم می‌خورد پس بهتر است در هنگام انتخاب کابینت‌ها بی‌نهایت دقیق و صبور باشید. در این مقاله میخواهیم به برسی طرح های کابینت های لاکچری سال 2023 بپردازیم . در ضمن کلمه‌ی کابینت یک واژه فرانسوی، به معنی قفسه‌ای چوبی و یا فلزی که برای نگهداری اشیا از آن استفاده می‌شود.

تاریخچه کابینت‌سازی

با توجه به اینکه در کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌ها استفاده از کابینت لاکچری گسترش زیادی پیدا کرده بود در ایران هم کابینت‌سازی با ورق‌های فلزی رونق گرفت. با ورود ورق‌های ام‌دی‌اف صنعت کابینت‌سازی دچار تغیرات شگرفی شد، ورق‌های ام‌دی‌اف معایت کابینت‌های فلزی را نداشتند، از آن گذشته این ورق‌ها بسیار متنوع تولید می‌شدند که این موضوع انتخاب طرح و رنگ مورد نظر برای طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانه‌ها بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. مزایای ام‌دی‌اف به فلز باعث شده که ام‌دی‌اف خیلی زود جای فلز را در صنعت کابینت‌سازی بگیرد به طوری که اغلب کابینت‌های ممبران و جزیره کابینت ممبران  موجود در بازار از نوع ام‌دی‌اف می‌باشند.

عکس کابینت ممبران لاکچری
کابینت ممبران سفید رنگ درب ویترینی

اکنون اندکی با تاریخچه کابینت‌سازی آشنا شده‌اید، اگر مایل می‌باشید تا بیشتر در مورد کابینت‌ها و دکوراسیون داخلی بدانید با ما همراه باشید.

کابینت‌ها برای مدیریت بهتر فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، طراحی صحیح کابینت‌ها موجب می‌شود تا فضای مفید آشپزخانه و سطح‌آسایش کاربر برای شست‌و‌شو و پخت‌و‌پز افزایش پیدا کند. ممکن است از کابینت‌ها در سرویس بهداشتی نیز استفاده کنند که باید توجه داشته باشید جنس کابینت‌های سرویس بهداشتی عموماً از پی‌وی‌سی می‌باشند، زیرا این نوع از کابینت در مقابل رطوبت مقاوم بوده و در اثر قرار گرفتن در محیط مرطوب آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

80 طرح لاکچری کابینت ممبران در 2023

کابینت ممبران چوبی
کابینت ممبران طلایی

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

 

کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید رنگ
کابینت ممبران لاکچری
کابینت ممبران کرم رنگ و هود تو کار
کابینت ممبران طوسی
کابینت ممبران طوسی طلایی با کشوهای کشیده

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

کابینت ممبران طرح چوب
کابینت ممبران جزیره دار رنگ چوب
کابینت ممبران ساده
کابینت ممبران قهوه ای ویترین دار
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران سفید جزیره ای
کابینت ممبران رنگی
کابینت ممبران آبی کمرنگ

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

کابینت ممبران سفید جزیره دار
کابینت ممبران ویترینی سفید رنگ جزیره دار
کابینت ممبران سفید رنگ
کابینت اپن دار سفید رنگ ممبران
کابینت ممبران قهوه ای
کابینت ممبران مشکی طلایی لاکچری
کابینت ممبران لاکچری سفید
کابینت ممبران سفید طلایی جزیره دار
کابینت ممبران
کابینت ممبران هود توکار سفید طلاییی
کابینت ممبران سفید
کابینت سفید ممبران در شیشه ای
کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی فر توکار لاکچری
کابینت ممبران رنگ چوب
کابینت ممبران رنگ چوب هود توکار
کابینت ممبران طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی جزیره دار

انوع کابینت

کابینت‌ها بسته به نوع مواد خامی که از آن تولید شده‌اند انواع مختلفی دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم: کابینت‌های فلزی، چوبی، ام‌دی‌اف، ‌های گلاس، پی‌وی‌سی، ممبران یا وکیوم و… تقسیم می‌شوند. اکنون به بررسی اتواع کابینت‌های ممبران و ویژگی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

کابینت‌های ام‌دی‌اف (MDF)

ام‌دی‌اف از خرده چوب‌های تحت فشار و حرارت زیاد تحت فرآیند‌های خاص تولید می‌شود. ام‌دی‌اف به دلیل قیمت مناسب و نوع ساختاری چوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و کابینت‌های ام‌دی‌اف از محبوبترین نوع کابینت‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند. استفاده از ام‌دی‌اف در ساخت کابینت مزایا و معایبی دارد که در زیر به چند مورد از آن‌ها به اختصار اشاره شده است.

مزایای کابینت‌های ام‌دی‌اف: این مدل از ام‌دی‌اف دارای دوام بالا، مقاومت بسیار بالا، طول عمر زیاد می‌باشند، علاوه بر این می‌توان گفت کابینت‌های ام‌دی‌اف تا حدود زیادی در برابر حرارت و رطوبت هم مقاوم می‌باشند.

از معایب کابینت‌های ام‌دی‌اف: این نوع ام‌دی‌اف هم می‌توان به پوسته پوسته شدن اشاره کرد. پوسته پوسته شدن ام‌دی‌اف می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از مهمترین این دلایل می‌توان به رطوبت و حرارت اشاره کرد.

کابینت پی‌وی‌سی (PVC)

پی‌وی‌سی نوعی پلاستیک فشرده است که به صورت ورقه‌های با ضخامت مختلف در بازار موجود می‌باشند از این ورق‌ها برای ساخت ام‌دی‌اف استفاده می‌شود. به دلیل مقاوم بودن این نوع از کابینت‌ها در برابر آب و رطوبت در محیط‌های مرطوب که مقدار رطوبت در آنجا زیاد بوده از این مدل کابینت‌ها استفاده می‌شود. از مزایای این مدل از کابینت‌ها می‌توان به وزن سبک، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، ضد خش بودن، طول عمر بالا اشاره کرد.

در کنار این مزایا این مدل کابینت‌ها معایبی هم دارند که از جمله این معایب می‌توان به قیمت بالا اشاره کرد، یک مسأله دیگر که امروزه بسیار به آن اهمیت داده می‌شود بحث‌های زیست محیطی و حفظ محیط زیست است، به دلیل استفاده از پلاستی در ساختار کابینت‌های پی‌وی‌سی این مدل از کابینت‌ها می‌تواند برای محیط زیست خطرناک باشند.

کابینت پی وی سی
کابینت پی وی سی قهوه ای ویترینی

کابینت های‌گلاس (High Glass)

های‌گلس نوعی از ام‌دی‌اف می‌باشد که بسیار زیبا و شیک است، سطح براق و یکدست های‌گلاس محیط آشپزخانه را شیشه‌ای بی‌نهایت زیبا و خاص جلوه می‌دهد. های‌گلاس نسبت به ام‌دی‌اف‌های معمولی قیمت بالاتری دارند. از مزایای این مدل از کابینت می‌توان به زیبایی، تنوع رنگ بالا، مقاومت بالا و شست‌و‌شوی راحت آن اشاره کرد. از معایب این نوع کابینت‌ها هم می‌توان به قیمت بالا و بر جای ماندن اثر لک و اثر انگشت بر روی این کابینت‌ها اشاره کرد که ممکن است تمیز کردن متوالی برای شما کاری خسته‌کننده در دراز مدت باشد. ضما جهت تولید کابینت مدرن های گلاس نیز استفاده میشود

کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس سفید ویترینی

کابینت ممبران (وکیوم)

از این نوع کابینت معمولاً برای سبک‌های کلاسیک و طراحی مجلل استفاده می‌کنند اما در طراحی‌های مدرن نیز ممکن است از این نوع کابینت استفاده شود، چهار چوب این نوع از کابینت معمولاً از ام‌دی‌اف سفید ساخته می‌شود و برای ساخت قسمت‌های قابل رؤیت، ام‌دی‌اف خام را توسط دستگاه CNC حکاکی کرده و سپس با استفاده از دستگاه وکیوم روکشی از جنس پی‌وی‌سی بر روی آن می‌کشند.

با توجه به اینکه این نوع از کابینت به تازگی وارد بازار شده‌اند به سبب زیبایی، طراحی خاص و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این محتوا این نوع از کابینت‌ها را به‌طور کامل برای شما شرح می‌دهیم. در ادامه عکس کابینت ممبران در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای شما آورده شده است.

کابینت ممبران وکیوم
درب کابینت ممبران وکیوم سفید رنگ

کابینت با روکش چوب

داشتن کابینت‌های چوبی می‌تواند هر خانه‌ای را بی‌نهایت زیبا کند اما به دلیل هزینه‌های بسیار زیاد ساخت این نوع از کابینت‌ها زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. امروزه ام‌دی‌اف‌ها با روکش چوبی در بازار بسیار یافت می‌شود که می‌توانید از این نوع ام‌دی‌اف به جای چوب در ساخت کابینت‌های خود بهره بگیرید. در ساخت این نوع از کابینت چهارچوب کابینت‌ها را از ام‌دی‌اف سفید یا خام می‌سازند و بخش‌های قابل رؤیت از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش چوب ساخته می‌شود. این نوع از کابینت نسبت به سایر موارد بالا گران‌تر هستند ولی از کابینت‌های تمام چوب به مراتب ارزان قیمت‌تر هستند.

کابینت روکش چوب
کابینت روکش چوب قهوه ای فر توکار

کابینت تمام چوبی

این نوع کابینت بسیار گران قیمت می‌باشد، زیر برای ساخت آن‌ها از چوب خالص استفاده می‌شود، علاوه بر قیمت مواد اولیه (چوب و. .) گران کابینت‌ساز‌های که این مدل از کابینت را می‌سازند معمولاً دستمزد بیشتری هم دریافت می‌کنند. این کابینت‌ها جذاب‌ترین و زیباترین نوع کابینت می‌باشد و برای ساخت آن‌ها از چوب گردو، بلوط، افرا، صنوبر و کاج استفاده می‌شود. کابینت‌های چوبی برای کسانی مناسب هستند که سبک‌های کلاسیک را دوست دارند.

کابینت تمام چوب ممبران
کابینت ممبران تمام چوب

کابینت ممبران چیست؟

همان‌طور که در بالا به اختصار توضیح دادیم، برای ساخت کابینت ممبران روکشی از جنس پی‌وی‌سی بر روی ام‌دی‌اف خام CNC شده پرس می‌گردد. کابینت ممبران یا همان کابینت وکیوم یکی از زیباترین و پر طرفدارترین کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. کابینت‌های ممبران می‌تواند به‌صورت کلاسیک و یا کابینت مدرن طراحی و اجرا شود.

در این نوع از کابینت‌ها امکان حکاکی دقیق طرح‌های فاخر و هنرمندانه بر روی ام‌دی‌اف توسط دستگاه CNC وجود دارد، این حکاکی‌های دقیق بر روی ام‌دی‌اف سبب می‌گردد تا آشپزخانه بی‌نهایت زیبا و اشرافی گردد. لازم به ذکر است در انتخاب طرح برای کابینت‌ها هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و دستگاه‌های پیشرفته CNC امروزه هر طرحی را به راحتی بر روی ام‌دی‌اف حکاکی و اجرا می‌کنند.

کابینت ممبران
کابینت ممبران فر توکار قهوه ای

با توجه به این موضوع که انتخاب طرح کابینت توسط خود شخص انجام می‌شود شما خیلی راحت می‌توانید آشپزخانه مخصوص سلیقه خود را طراحی کنید. به علت استفاده از ماشین‌آلات در ساخت و طراحی کابینت‌های ممبران این نوع از کابینت قیمت بسیار کمتری نسبت به کابینت‌های چوبی و دست ساز دارد.

روکش‌های پی‌وی‌سی ممبران معمولاً نازک و مات هستند، این روکش کمک می‌کند تا چوب در برابر آسیب‌ها مقاوم‌تر گردد. اجرای دقیق این روکش بسیار مهم است و توسط شخص ماهر باید انجام شود، در صورتی که روکش پی‌وی‌سی به درستی انجام نشود بعد از مدتی از بین می‌رود.

مزایای استفاده از کابینت‌های ممبران

کابینت‌های کلاسیک ممبران، با طرح‌های زیبا که نشات گرفته از هنر‌های اصیل ایرانی مانند معرق کاری و منبت می‌باشند، آشپزخانه و به‌طور کلی محیط خانه‌ی شما را به یک محیط اشرافی و کاخ گونه تبدیل می‌کند. زیبایی این نوع از کابینت‌ها به‌حدی می‌باشد که حس زندگی در یک قصر را برای شما تداعی می‌کند.

از مزایای این نوع از کابینت‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • هر طرحی که شما دوست داشته باشید را می‌توانید به کابینت‌ها بدهید. امروزه دستگاه‌های پیشرفته CNC این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که طرح دلخواه خود را روی ام‌دی‌اف خام پیاده کنید.
  • تمیز کردن این نوع از کابینت راحت بوده و به ندرت لک و اثر انگشت بر روی آن‌ها باقی می‌ماند (به دلیل مات بودن روکش پی‌وی‌سی).
  • قیمت ام‌دی‌اف خام کمتر از سایر ام‌دی‌اف‌های موجود در بازار است، استفاده از دستگاه‌ها و ابزارآلات صنعتی باعث شده است تا ساخت این نوع از کابینت‌ها بسیار مقرون به‌صرفه باشد.
  • هزینه دستمزد پایین‌تری دارند.
  • این کابینت‌ها به دلیل وجود لایه‌ی پی‌وی‌سی در رویه خود، در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.
  • محیط آشپزخانه شما یا به‌طور کلی فضای منزل شما را بسیار زیبا می‌کند.
  • به دلیل تنوع رنگ بسیار بالا هم با دکوراسیون‌های مدرن و هم کلاسیک قابل اجرا می‌باشند.
  • نسبت به چوب بسیار سبک وزن‌تر و ارزان‌تر هستند.
  • امکان اجرا طرح‌های سه‌بعدی در این نوع از کابینت‌ها وجود دارد.

معایب استفاده از کابینت‌های ممبران

در کنار مزایای زیاد که در بالا به برخی از آن‌ها اشاره کردیم، استفاده از این مدل کابینت مشکلات و معایبی دیگری نیز دارد. که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در صورتی که طرح انتخابی توسط ما بسیار ظریف و ریز باشد، پوشش دادن لایه پی‌وی‌سی سخت‌تر می‌شود و وکیوم ام‌دی‌اف خام ما به خوبی انجام نمی‌گیرد. برای حل و جلوگیری از این مشکل بهتر است، طرح CNC انتخابی توسط شما نسبتاً درشت و ریزه‌کاری کمی داشته باشد.
  • اگر از چسب مناسب بر روی ام‌دی‌اف خام قبل از وکیوم کردن استفاده نشود یا کابینت ساز مهارت کافی برای چسب زدن نداشته باشد، خیلی زود طرح‌های بکار رفته آسیب می‌بینتد و ممکن است خراب شود.
  • نور خورشید به کابینت‌های ممبران آسیب جدی وارد می‌کند و باعث بلند شدن لایه پی‌وی‌سی از روی ام‌دی‌اف خام می‌شود.
  • اجسام تیز پوشش پلاستیکی پی‌وی‌سی را پاره کنند و به آن صدمه وارد می‌کنند.
  • کیفیت موادی که توسط کابینت ساز استفاده می‌شود بسیار مهم است، در صورتی‌که از مواد نا مرغوب در ساخت این مدل از کابینت استفاده کنید نتیجه کار بسیار نامطلوب خواهد بود.

به‌طور کلی دو نوع از کابینت‌های آشپزخانه ممبران وجود دارد که تفاوت آن‌ها در نوع روکشی است که استفاده می‌شود. کابینت‌های آشپزخانه کلاسیک یا معمولی که جنس روکش آن‌ها از پی‌وی‌سی است و در مقابل کابینت‌ها با روکش های‌گلاس قرار دارند. قیمت کابینت‌های کلاسیک ارزان‌تر از کابینت‌های وکیوم های‌گلاس هستند.

مزایای کابینت ممبران های‌گلاس

در این نوع از ام‌دی‌اف‌ها از روکشی از جنس پلی گلاس استفاده می‌شود، این لایه حالتی براق، شفاف و زیبا مانند شیشه را به ورق ام‌دی اف می‌دهد. کابینت‌های وکیوم ها‌گلاس دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به کابیت وکیوم‌های کلاسیک دارد. از مزایای این نوع از کابینت‌ها می‌توان به زیبایی، براق بودن، انعطاف و تنوع بسیار بالا، مقاوم در برابر رطوبت و دوام طولانی مدت آن‌ها اشاره کرد. مزایای این مدل از کابینت‌ها هم می‌توان به قیمت بالا و تمیز کردن سخت این مدل از کابینت‌ها اشاره کرد.

رنگ کابینت‌های ممبران

همان‌طور که گفتیم یکی از مزایای این نوع از کابینت‌ها تنوع بسیار بالا در رنگ می‌باشد، معمولاً رنگ کابینت‌های ممبران از رنگ‌های زیر انتخاب می‌شود.

سفید

کابینت وکیوم سفید محیویترین و پرطرفدارترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانی می‌باشد. امروزه در اکثر طراحی‌های کلاسیک و مدرن از این رنگ استفاده می‌شود. رنگ سفید از قدیم نشانه پاکیزگی بوده و به سبب سادگی بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید در صورتی‌که آشپزخانه کوچک و کم‌نور است بهتر است از رنگ سفید برای کابینت‌های خود استفاده نکنید.

مشکی

امکان اجرای کابینت‌های ممبران به رنگ مشکی هم وجود دارد، رنگ مشکی مخصوص افراد خاص پسند است و استفاده از آن برای هر دکوراسیون و منزلی پیشنهاد نمی‌گردد. البته در صورتی‌که آشپزخانه بزرگ و نور گیر دارید استفاده از رنگ مشکی می‌تواند زیبایی‌های خود را داشته باشد. اگر بسیار مایل می‌باشید تا از رنگ مشکی در طراحی کابینت‌های خود استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً در کنار رنگ مشکی از رنگ سفید هم استفاده کنید زیرا ترکیب مشکی و سفید هموراه زیبا و مورد پسند است.

خاکستری و طوسی

بسیاری از مردم دوست دارند از کابینت‌های رنگ روشن و طیف رنگی سفید در آشپزخانه خود استفاده کنند. در صورتیکه به هر دلیلی مایل به استفاده از رنگ سفید در طراحی خود نمی‌باشید می‌توانید از رنگ خاکستری و طوسی که طیف رنگی سفید هستند استفاده کنید. کنید.

قهوه‌ای و طرح چوب

یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین رنگ، در کابینت‌های ممبران رنگ قهوه‌ای و طرح چوب است. این نوع از کابینت‌ها برای کسانی که به طبیعت علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است، رنگ قهوه‌ای و طرح چوب حس بی‌نظیر و فضای گرم و آرامش بخشی به خانه و آشپزخانه‌ی شما القا می‌کند. کابینت‌های چوبی بسیار لوکس و بی‌نظیر به چشم می‌آیند اما قیمت بالا و سنگینی این نوع کابینت‌ها امکان استفاده از آن در آشپزخانه را بسیار کم کرده است. رنگ قهوه‌ای و طرح چوب کابینت‌های ممبران باعث می‌شود که کابینت‌های ما بسیار شبیه به کابینت‌های چوبی باشند و زیبایی آشپزخانه شما را چندین برابر کند. در آشپزخانه‌های با متراژ بالا رنگ کابینت قهوه‌ای و طرح چوب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

سفید طلایی

یکی از بهترین رنگ‌های مکملی که کابینت‌های سفید می‌توانند داشته باشند، رنگ طلایی است. ترکیب رنگ طلایی و سفید همواره مورد پسند بوده است. کابینت ممبران سفید طلایی یکی از پر طرفدارترین نوع کابینت می‌باشد. این رنگ به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هم‌خوانی دارد، محیط و فضا را بسیار درخشنده و زیبا می‌کند. رنگ سفید طلایی یک رنگ بسیار لوکس و اشرافی به حساب می‌آید. این نوع از کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب هستند.

نکاتی برای انتخاب رنگ کابینت ممبران

  1. اندازه آشپزخانه: در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است از رنگ‌های روشن مانند سفید، خاکستری یا طوسی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند که آشپزخانه شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.
  2. دکوراسیون آشپزخانه: قبل از انتخاب رنگ کابینت، دکوراسیون آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. رنگ کابینت باید با سایر عناصر دکوراسیون مانند دیوارها، کفپوش و وسایل آشپزخانه هماهنگ باشد.
  3. شخصیت و سلیقه خود: در نهایت، رنگ کابینت باید با شخصیت و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید.

نکات مهم در ساخت و انتخاب کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از پیچیده‌ترین کابینت‌ها در ساخت می‌باشد، این کابینت مراحل متعددی را پشت سر می‌گذارد تا از ورق خام ام‌دی‌اف به کابینتی تمام و کمال در آشپزخانه شما تبدیل شود. در زیر به چند نکته مهم در ساخت کابینت‌های ممبران اشاره شده است.

انتخاب کابینت‌ساز ماهر بسیار مهم است، با توجه به قیمت این نوع از کابینت و پروسه پیچیده و طولانی آماده‌سازی آن شما باید میزان اشتباهات فردی در ساخت این نوع از کابینت‌ها را به حداقل برسانید از این رو یک کابینت‌ساز ماهر می‌تواند از زیان احتمالی شما جلوگیری به عمل آورد. لازم به ذکر است تعمیر این نوع از کابینت‌ها بسیار سخت می‌باشد، پس در ساخت و مهم‌تر از آن در نگهداری از این کابینت‌ها بسیار باید دقت فرمایید زیرا در صورتی‌که به هر دلیلی کابینت آسیب ببیند تعمیر آن بسیار سخت می‌باشد.

طرح‌های که انتخاب می‌کنید نباید از نظر فنی مشکل ایجاد کند، انتخاب طرح‌های بسیار ریز و پیچیده ممکن است نتیجه دلخواه را برای شما به‌همراه نداشته باشد. با توجه به اینکه دستگاه وکیوم یک لایه پی‌وی‌سی را بر روی ام‌دی‌اف خام نصب می‌کند در صورتی‌که طرح انتخابی ما ریز باشد، لایه‌ی پی‌وی‌سی در این نقاط با ام‌دی‌اف سطح تماس کمی داشته و خوب به آن نمی‌چسبد که در نتیجه به مرور زمان جدا می‌شود و طرحی بر روی کابینت ما باقی نمی‌ماند.

حتماً در انتخاب مواد اولیه دقت داشته باشید، انتخاب جنس مرغوب مانند: چسب، ورق پی‌وی‌سی، ام‌دی‌اف خام و. . می‌تواند در نتیجه نهایی بسیار تأثیرگذار باشد. در انتخاب چسب کابینت (چسبی که روی ام‌دی اف خام قرار می‌گیرد و ورق پی‌وی‌سی تحت حرارات بر روی آن قرار می‌گیرد) به هیچ عنوان به فکر صرفه‌جویی نباشید زیرا اگر پی‌وی‌سی به خوبی بر روی ام‌دی‌اف خام نچسبد خیلی راحت و زود از آن جدا می‌شود. اکنون بهترین چسب کابینت‌های موجود در ایران از نوع آلمانی می‌باشد.

حتماً از قبل درباره این مدل کابینت‌ها و نحوه نگهداری آن‌ها تحقیقات کاملی انجام دهید و به اصطلاح این مدل کابینت را به خوبی بشناسید.

عکس کابینت ممبران (مدل های جدید سال 1402 – 2023 )

کابینت ممبران سفید طلایی
دستگیره طلایی کابینت ممبران
کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید رنگ جزیره دار
کابینت سفید ممبران
کابینت ممبران سفید جزیره دار
کابینت ممبران سفید لاکچری
کابینت ممبران سفید هود توکار
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران سفید رنگ
کابینت ممبران کرم رنگ
کابینت ممبران سفید طرحدار با کشوهای کشیده
کابینت ممبران سفید ساده
کابینت ممبران سفید جزیره دار و کاور هود
کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران و کاور هود سفید طلایی
کابینت ممبران طلایی لاکچری
کابینت ممبران طلایی سفید جزیره دار
کابینت ممبران لوکس
کابینت ممبران لوکس سفید طلایی
کاور هود کابینت ممبران
کاور هود ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران سفید ساده
کابینت ممبران سفید ویترینی
کابینت ممبران جزیره دار با صفحه سنگ
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران لاکچری
کابینت ممبران سبز طلایی
کاور هود کابینت ممبران
کابینت و کاور هود ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران چوبی
کابینت ممبران تمام چوب با دستگیره برنز
کابینت ممبران کرم طلایی
کابینت ممبران ویترینی سفید
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره دار ویترین آینه ای
جزیره کابینت ممبران
جزیره کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران کرم رنگ
کابینت ممبران ویترین دار
کابینت ممبران ساده
کابینت ممبران سفید با دستگیره طلایی
کابینت ممبران کرم طلایی
کابینت ممبران با فر توکار
کابینت ممبران ساده
کابینت ممبران دو رنگ
کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران با صفحه سنگ
کابینت ممبران روکش ساده
کابینت ممبران روکش چوب جزیره دار
کابینت ممبران طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی جزیره دار
کابینت سفید ممبران
کابینت سفید طلایی ممبران با دسنگیره های مشکی
کابینت ممبران ساده دو رنگ
کابینت ممبران دو رنگ سفید قهوه ای
کاور هود کابینت ممبران
کابینت و کاور هود ممبران با دستگیره گلدار
کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید ویترین دار با هود مخفی
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران سفید با نور مخفی
کابینت سفید طلایی ممبران
کابینت سفید طلایی ممبران اپن دار
کابینت ممبران ساده سفید
کابینت ممبران با کشوهای کشیده سفید رنگ
کابینت ممبران لوکس
کابینت ممبران کرم رنگ جزیره دار با نور مخفی
کابینت ممبران ساده
کابینت ممبران ساده سفید رنگ جزیره دار صفحه سنگ
کابینت سفید ممبران
کابینت ممبران ساده سفید رنگ جزیره دار صفحه سنگ
کابینت ممبران سفید
کابینت سفید ممبران با دستگیره مشکی
کابینت ممبران ساده سفید
کابینت ممبران ساده سفید با دستگیره مشکی
عکس کابینت ممبران
کابینت ممبران سفید با کوشوی کوچک
کابینت جزیره دار ممبران
کابینت جزیره دار ممبران سفید رنگ
کابینت ساده ممبران
کابینت سفید رنگ ممبران صفحه سنگ
کابینت ممبران جزیره دار
کابینت ممبران جزیره ویترنی
عکس کابینت ممبران
کابینت سفید رنگ ممبران جزیره دار دستگیره مخفی
کابینت ممبران سفید رنگ
کابینت سفید ممبران صفحه سنگ مشکی
کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی فر توکار
کابینت سفید ممبران
کابینت ممبران تک رنگ فر توکار
کابینت ممبران دو رنگ
کابینت ممبران سفید صفحه قهوه ای
کابینت ممبران مشکی
کابینت ممبران دو رنگ مشکی طلایی با صفحه سنگ
کابینت ممبران
کابینت ممبران جزیره دار سفید صفحه سنگ مشکی
کابینت ممبران سفید
کابینت ممبران سفید جزیره دار نور مخفی

جمع‌بندی

با خرید و نصب کابینت‌های ممبران در آشپزخانه می‌توانید به خانه خود جذابیت زیادی ببخشید و خانه خود را تبدیل به یک خانه لوکس و منحصر به فرد کنید. قیمت این نوع از کابینت‌ها به مراتب نسبت به کابینت‌های کلاسیک کمتر می‌باشد به همین دلیل است که این نوع از کابینت‌ها امروزه پر فروش‌ترین سبک کابینت آشپزخانه است. به دلیل قیمت مناسب کاببنت‌های ممبران در حال حاضر بیشتر از کابینت‌های کلاسیک و مدرن از این نوع کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود.

به دلیل استفاده از CNC برای حکاکی، اجرای هر طرحی بر روی ام‌دی اف خام امکان‌پذیر می‌باشد، طرح‌های متنوع این نوع کابینت تقریباً می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند ولی درصورتی که به هر دلیلی کیفیت ساخت این نوع از کابینت‌ها پایین باشد می‌توانند ضرر بسیار زیادی به شما وارد کنند. با توجه به روند پیچیده تولید این نوع کابینت‌ها و استفاده از ماشین‌آلات صنعتی در ساخت آن‌ها، به شما پیشنهاد می‌گردد در صورتی‌که می‌خواهید از کابینت ممبران در آشپزخانه خود استفاده کنید، حتماً از شرکت‌های معتبر یا کابینت‌ساز‌های حرفه‌ای برای ثبت سفارش خود استفاده کنید.

سوالات متداول

جنس کابینت ممبران های‌گلاس چیست ؟

در این نوع از ام‌دی‌اف‌ها از روکشی از جنس پلی گلاس استفاده می‌شود، این لایه حالتی براق، شفاف و زیبا مانند شیشه را به ورق ام‌دی اف می‌دهد.

نکات مهم در ساخت و انتخاب کابینت ممبران چیست ؟

انتخاب کابینت‌ساز ماهر بسیار مهم است – طرح‌های که انتخاب می‌کنید نباید از نظر فنی مشکل ایجاد کند – حتماً در انتخاب مواد اولیه دقت داشته باشید

کابینت‌های ممبران چه رنگهایی دارد ؟

سفید – مشکی – خاکستری و طوسی – قهوه‌ای و طرح چوب – سفید طلایی

41 دیدگاه ها

  • بهترین ترکیبی که میشه برای کابینت ممبران سفید در نظر گرفت چه رنگی است ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت ممبران سفید طلایی یکی از پر طرفدارترین نوع کابینت می‌باشد.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در آشپزخانه‌های با متراژ بالا رنگ کابینت قهوه‌ای و طرح چوب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای آشپزخانه کوچک استفاده ار کابینت هایگلاس بهتر از کابینت ممبران است چون فضا را بزرگتر نشان میدهذ

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت هایگلا نسبت به کابینت ممبران ساده گزینه مناسبتری است چون فضارو بزرگتر نشان میدهد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بالا گفته شد از مزایای کابینت ام دی اف ممبران میتوان به دوام بالا، مقاومت بسیار بالا، طول عمر زیاد اشاره کرد، علاوه بر این می‌توان گفت کابینت‌های ام‌دی‌اف تا حدود زیادی در برابر حرارت و رطوبت هم مقاوم می‌باشند.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت ممبران سفید طوسی برای تمامی آشپزخانه ها بدلیل رنگ خنثی مناسب است .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله ما برای تمام مدلهای کابینت آشپزخانه طراحی و اجرای منحصر به فرد انجام میدهیم .

  • برای آشپزخانه کوچک کابینت هایگلاس یا ممبران را شما پیشنهاد میکنید ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید کابینت هایگلاس ممبران را انتخاب کنید که در مورد این کابینت در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله موجود در سایت در مورد تفاوت انواع بصورت کامل توضیح داده ایم و انتخاب کابینت کاملا سلیقه ای میباشد و البته در نظر گرفتن فضا .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله رنگ طوسی انتخاب مناسبی برای تمامی فضاها میباشد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله این مدل برای تمامی فضاها مناسب میباشد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای توضیحات تکمیلی در مورد کابینت مورد نظر خود با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای اطلاع از قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      این رنگ برای همه فضاها مناسب است و فضا را بزرگتر نشان میدهد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت انواع کابینت لطفا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      نوع متریال مصرفی با توجه به فضا انتخاب میشود .

  • لاکچری ترین بهترین ترکیبی که میشه برای کابینت ممبران سفید در نظر گرفت چه رنگی است ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت ممبران سفید طلایی یکی از پر طرفدارترین نوع کابینت می‌باشد.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در آشپزخانه‌های با متراژ بالا رنگ کابینت قهوه‌ای و طرح چوب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

  • برای آشپزخانه کوچیک کابینت ممبران ساده مناسبه یا هایگلاس ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      کابینت هایگلاس نسبت به کابینت ممبران ساده گزینه مناسبتری است چون فضارو بزرگتر نشان میدهد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق در این مورد بصورت کامل توضیح داده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *