20 مدل تصویر “جزیره کابینت نئوکلاسیک” + ویژگی های خاص کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک


کابینت‌ها بی‌نظیرترین و جذاب‌ترین دکوارتیو‌های آشپزخانه محسوب می‌شوند. در این بین نوع جزیره کابینت نئوکلاسیک شگفتی عجیبی برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد. این کابینت علاوه بر استقامت، دارای ظاهر بسیار زیبایی هم هست. جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک باهر دکوراسیونی جور در می‌آید و خیلی راحت می‌توانید با وسایل منزل خود، کابینت باب سلیقه خود را هم داشته باشید. فرقی ندارد چیدمان منزل شما کلاسیک باشد یا ظاهری مدرن داشته باشد، مهم این است که جزیره نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای منزل شما خواهد بود. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره ویژگی‌‎‌های شگفت جزیره کابینت نئوکلاسیک آشنا شوید.

انواع جنس جزیره کابینت نئوکلاسیک

  •  PVC
  •  فلزی
  • تمام چوب
  •  MDF

این کابینت یکی از انواعی است که هم در مدل‌های گوناگون طرح‌های مدرن و هم در انواع طرح‌های کلاسیک تولید و طراحی می‌شوند و می‌توان از آن برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. این کابینت هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر ظاهر مزایای فراوانی دارد و باعث شده محبوبیت زیادی داشته باشد که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مدل‌های جزیره کابینت نئوکلاسیک

 

آشپزخانه‌ی نئوکلاسیک چه خصوصیاتی دارد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، نئوکلاسیک ، یک سبک تلفیقی است ؛ در واقع، نئوکلاسیک ، از المان‌های کلاسیک که به شدت ساده و بی‌آلایش شده‌اند، تشکیل شده است. بنابراین در آشپزخانه‌های بزرگ و متوسط و حتی آشپزخانه‌های نسبتا کوچک، “به شرط آن که خیلی کوچک و کم‌جا نباشند“ می‌توانیم از سبک نئوکلاسیک استفاده کنیم. منبع

درباره جزیره کابینت نئوکلاسیک

رنگ‌هایی که شما برای کابینت و دکوراسیون منزل خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. همواره بیش از دو رنگ (برای جلوگیری از شلوغی) استفاده نکنید. کابینت‌های دارای دو رنگ با طیف همخوان، جزء کابینت‌های امروزی هستند و طرفدران بسیار زیادی دارند، بهره‌گیری از رنگ‌های مکمل که همدیگر را پوشش می‌دهند کار شما را بسیار جذاب خواهد کرد.

می‌توانید برای فضا‌های کوچک و کم نور، یا برای آپارتمان‌هایی که فضای کمی دارند از رنگ‌های روشن و گرم مثل کرم و قهره‌ای روشن یا رنگ‌های تلفیقی مثل رنگ سرد و گرم که در بیشتر نواحی رنگ گرم آن غالب‌تر باشد استفاده کنید.

برای جزیره کابینت نئوکلاسیک از رنگ‌های بسیار تند مانند آبی کاربنی، قرمز و… استفاده نکنید به این دلیل که رنگ‌هایی از این قبیل اگر در دکوراسیون خانه شما استفاده شود، در مدت زمان کوتاهی چشم را خسته خواهد کرد، یا حتی ممکن است دلتان را بزند و دیگر آن لذتی که در روز‌های اول از دکوراسیون مدرن و جذاب آشپزخانه‌تان می‌بردید، نبرید و با مرور زمان از انتخابتان دل چرکین شوید. مهم‌ترین مرحله، همین طراحی کابینت پیش از خرید و ساخت است. ولی باید قبل از آن سبکی که بیشتر از آن دوست دارید و می‌خواهید داشته باشید را انتخاب کنید.

"<yoastmark

مدل جزیره نئوکلاسیک در کل به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود؛ برای منزل‌های سنتی مدل کلاسیک مناسب‌تر است و کابینت مدرن هم برای خانه‌های جوانانه‌پسند و تازه عروس و دوماد جذابیت بیشتری دارد. اما خود این‌ها هم زیرمجموعه یا بهتر است بگوییم مدل‌های گوناگونی دارند.

براورد قیمت و هزینه

معمولاً قیمت و هزینه اولیه‌ای که برای ساخت یک کابینت اعلام می‌شود با هزینه و قیمت نهایی که باید پرداخت شود خیلی متفاوت است و این معضل در دو علت و عامل کلیدی نهفته است که عبارتند از:

  • اول اینکه سلیقه خریدار و خواسته‌های او نسبت به انتخاب اولیه در روند ساخت جزیره کابینت نئوکلاسیک، تغییرات جدی داشته باشد، که کاملاً مرسوم و طبیعی است.
  • دوم اینکه برخی از فروشندگان برای جذب مشتری بیشتر و فروش جزیره کابینت نئوکلاسیک یا هر مدل دیگری، در ابتدا فاکتوری ساده بدون لحاظ کردن کل هزینه‌ها ارائه می‌دهند. سپس به مرور سایر هزینه‌ها برای ساخت و نصب کابینت را اضافه می‌کنند که امری بسیار زشت و ناپسند است. پس حتماً جهت انتخاب مناسب جزیره کابینت نئوکلاسیک یا هر مدل دیگری حساب نهایی را از فروشنده محصول بخواهید.

 

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

خصوصیات جنس جزیره کابینت نئوکلاسیک

  • زیبایی و وقار بسیار بالا
  • قیمت بالاتر به نسبت اجناس تقلبی
  • دارای انواع سبک کلاسیک و مدرن
  • امکان ایجاد بار توکار و کمد
  • مدل‌های کابینت‌های چوبی اساساً مواد اولیه برای ساخت و متریال بیشتری دارد.

کابینت‌های کلاسیکاین مدل، اغلب در رنگ‌های تیره تولید می‌شوند. طراحی این کابینت‌ها بسیار موقر و رسمی است. این سبک از کابینت برای خانه‌هایی مناسب است که از نظر دکوراسیون خانه بیشتر از وسایل مجلل استفاده کرده‌اند. به طور مثال مبل‌های استیل دارند و از تابلو‌های طرح فرش داخل خانه خود استفاده کرده‌اند. طیف رنگ‌بندی در این خانه‌ها اغلب از کرم تا قهوه‌ای متفاوت است. کابینت کلاسیک این مدل برای چنین طراحی بسیار مناسب و دلچسب است.

این طرح از کابینت، بیشتر زاویه دار طراحی می‌شود و به جای توجه به اکسسوری‌های دکوراتیو، توجه بیشتری روی جادار بودن فضای کابینت دارد. همچنین چنین طرحی کمک می‌کند که محیط آشپزخانه شما از حالت مفرح و چند منظوره، به یک تصور دلنشین و همیشگی از آشپزخانه تغییر پیدا کند.

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

مهم‌ترین نکته در خرید جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک

آنچه که در خرید جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک، که یکی از گرانترین و جذاب‌ترین کالا‌های دکوراسیون منزل هر فردی محسوب می‌شود، ولی متأسفانه معمولاً در نظر گرفته نمی‌شود، و از کنارش ساده عبور می‌کنند، نگاه و ارزیابی کلیه مواردی است که در ارائه جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک اثر دارد. مواردی نظیر مهارت در طراحی کابینت و استاندار‌های لازم و متناسب با آشپزخانه همراه با حفظ اصول زیبایی و معیار‌های کاربری و دوام، توان تولید و اجرا و نصب کابینت و را در بر می‌گیرد. همچنین مسولیت‌هایی که بعد از خرید جزیره نئوکلاسیک یا هر مدل دیگری می‌بایستی تولید‌کننده به مشتری یا خریدار ارائه دهد جزء همین موارد است. هر کدام از این موارد می‌تواند علی رقم هزینه بالا برای ساخت کابینت‌ها کالایی نامطلوب و غیر قابل استاندارد ارائه دهد که مشکلات و دغدغه‌هایی بسیار فراوان جدی در پی خواهد داشت.
برای خرید کابینت جهت دکوارسیون آشپزخانه هم مانند هر دستگاه یا وسیله دیگری که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید به نکاتی توجه کرد. بعضی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکات حایز اهمیت را در زیر آورده‌ایم .

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

شرایط مناسب برای خرید جزیره کابینت نئوکلاسیک

با توجه به معرفی انواع جزیره کابینت نئوکلاسیک، حال باید بودجه‌‎‌ای متناسب با شرایطتتان برای کار مشخص کنید و متناسب با بودجه خود جنس کابینت دلخواه منزلتان را تعیین کنید. این کابینت‌ها با توجه به این که مغزی آن‌ها‌ام دی اف است و تنها در یک سمتشان از ورق پی وی سی که هم مقاومت بیشتری دارد و هم ارزان‌تر است استفاده شده و از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار هستند و می‌توان با یک قیمت مناسب، کابینت‌هایی زیبا و شیک برای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی خرید. از موضوعات مهم در این کابینت‌ها، قیمت مناسب برای خرید و نصب این کابینت است. به این علت که در مقایسه با دیگر کابینت‌های چوبی که همین مزایا را دارند و موجود در بازار هستند، از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

راحتی خود را فراموش نکنید

در نظر داشته باشید صرف نظر از قیمت و هزینه‌ای که می‌خواهید برای طراحی آشپزخانه خود خرج کنید، استفاده از کابینت‌ها باید برای شما راحت و متناسب با نیازتان باشد. بهترین حالت این است که کابینت‌ها نسبت به محیط آشپزخانه و وسایلی که در آن قرار دارد، بیشترین فضای ممکن را در اختیار شما قرار دهند تا دسترسی راحتی داشته باشید و برای دسترسی به آن‌ها محدودیتی نداشته باشید.

سطح کابینت را انتخاب کنید

برای روی کابینت و جلوه بصری آن می‌توانید از انواع سطوح سنگی یا چوبی استفاده کنید. برای انتخاب سطح روی کابینت که بیشترین تأثیر را در زیبایی کار دارد، به طراحی و دکور کلی آشپزخانه و حتی پذیرایی منزل خود توجه کنید. این موضوع بیشتر به سلیقه شما و سبک زندگی‌تان مربوط خواهد بود.

عمق کابینت‌ها را بررسی کنید

در صورتی که فضای آشپزخانه به شما اجازه می‌دهد و این امکان را به وجود می‌آورد، تا کابینت‌هایی با عمق زیاد و جای بیشتری تهیه کنید. همچنین برای ایجاد فضای بیشتر و کارایی بیشتر جزیره کابینت نئوکلاسیک، می‌توان از کابینت‌های کوچک کنار گاز، یا کشو‌های کناری کابینت به عنوان یک آپشن اضافی برای قرار دادن ادویه‌ها استفاده کنید.

در نظر داشته باشید بیشتر کابینت‌هایی که در کنج (گوشه به عنوان یک مورد اضافی) قرار دارند، به دلیل نوع طراحی و اغلب فضایی که اشغال می‌کنند، بلااستفاده هستند. می‌توانید در این بخش یک قفسه فلزی یا از یک کابینت چرخان استفاده کنید و با فراهم کردن این بخش اضافی به کابینت‌های منزلتان بیشترین استفاده را از این فضا داشته باشید.

درباره یراق حساسیت داشته باشید

در این مقاله درباره انواع مدل جزیره نئوکلاسیک صحبت کردیم، اما بخش مهم دیگری که در خرید مدل جزیره نئوکلاسیک باید مورد توجه قرار بگیرد یراق آلات است. یراق شامل همه بخش‌های جانبی مثل دستگیره، لولا، قفسه‌ها، ریل و… می‌شود. این بخش از وسایل جانبی کابینت اهمیت بسیار بالا و فراوانی دارد، چرا که باعث افزایش کیفیت عملکرد و ماندگاری کابینت‌ها می‌شود.

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

به فضای آشپزخانه دقت کنید

اگر فضای آشپزخانه شما سقفی کوتاه دارد و فضای ان به نسبت کوچک است، سعی کنید از چوب‌هایی که خطوط عمودی بر روی خود دارند و همچنین دستگیره‌های بلند و کشیده روی آن‌ها نصب شده است استفاده کنید. در صورتی که آشپزخانه شما سقفی بلند دارد و فضای ان زیاد است، سعی کنید از چوب‌هایی برای ساخت و طراحی کابینت خود استفاده کنید که با خطوط افقی پر شده‌اند. رنگ‌هایی که شما برای کابینت‌ها استفاده می‌کنید، بسیار مهم است و در دکوراسیون منزل شما اهمیت بالایی دارد.

در کابینت‌هایی که درِ آن‌ها MDF به جای چوب مورد استفاده قرار گرفته شده، سعی کنید از دو رنگ بیشتر تجاوز نکنید، ولی در کابینت‌هایی که درِ آن‌ها پروفیل (قاب دار) وجود دارد و می‌توانید از دورنگ یا حداکثر سه رنگی که با همدیگر هارمونی دارند استفاده کنید، این کار کابینت‌های منزلتان را بسیار جذاب خواهد کرد و البته در آشپزخانه‌هایی که دارای محیط کوچکی هستند و سقف کوتاهی دارند می‌توان داخل قاب یا همان HPL را چوبی انتخاب کرد که برخوردار از رده‌های عمودی باشد.

از رنگ‌های ترکیبی استفاده کنید

برای انتخاب کابینت، بهتر است از دو رنگ متضاد یا دورنگ تکمیل‌کننده استفاده کنید. رنگ‌های یکدست بدون ایجاد بالانس برای کابینت، فضای آشپزخانه را بی‌روح و دکوراسیون خانه شما را مرده خواهند کرد. در صورتی که ترکیب دو رنگ متضاد برای کابینت‌ها برای روح بخشی به دکوراسیون منزلتان، علاوه بر حفظ تعادل رنگ‌های محیط و شیک کردن خانه، احساس بهتری نیز در منزلتان به همراه خواهند داشت.

خصوصیات جنس جزیره کابینت نئوکلاسیک

زمانی که بحث کار دست به میان می‌آید و به دنبال یک انتخاب منطقی هستید، تفاوت بسیاری بین افرادی ماهر، سبک‌شناس و خبره با افراد کم تجربه‌تر و به اصطلاح نا آشنا به وجود می‌آید. باید حواستان را جمع کنید تا کار کابینت‌سازی منزل خود را به افراد بی‌تجربه‌ای نسپارید.

  • امکان اجرای تنوع بالایی از مدل‌ها و طرح‌ها
  • سرعت در پروسه و مراحل تولید
  • مصنوعی بودن آن‌ها غیرقابل بازیافت بودنشان
  • طرح‌های گوناگون و در انواع رنگ‌های متنوع و مختلف

خصوصیات جنس جزیره کابینت نئوکلاسیک غیر استاندار!

همان طور که گفتیم از این کابینت‌ها می‌توان در طراحی مدرن و کلاسیک برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت‌ها با حک نقش و‌نگار و انواع طرح‌های موجود بر روی آن‌ها دو چندان می‌شود و در نهایت می‌تواند کمک کند تا آشپزخانه‌ای زیباتر را در منزلتان به وجود آورد. در نتیجه به راحتی و بدون هیچگونه مبلغ اضافی گزافی، با هزینه‌ای اندک می‌توان طرح زیبای کلاسیک یا انواع نقش و‌نگار را بر روی این نوع کابینت‌ها اجرا کرد.

  • رنگ باختن در مرض نور شدید خورشید و به مرور زمان
  • احتمال زنگ زدن بدنه و اسکلت کار در محیط‌های مرطوب
  • ایجاد جراحت توسط لبه‌های تیز ورق‌های فلزی و در‌ها
  • پوسته پوسته شدن
  • صدای زیاد درب کابینت‌ها در زمان باز و بسته شدن
  • قیمت ارزان‌تر

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

"<yoastmark

سوالات پر تکرار

انواع جنس جزیره کابینت نئوکلاسیک از چه متریالی ساخته شده است ؟

فلزی ، تمام چوب ، PVC و MDF

جزیره کابینت نئوکلاسیک مناسب چه فضاهایی است ؟

برای فضا‌های کوچک و کم نور، یا برای آپارتمان‌هایی که فضای کمی دارند.

خصوصیات مهم جزیره کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

زیبایی و وقار بسیار بالا ، قیمت بالاتر به نسبت اجناس تقلبی و امکان ایجاد بار توکار و کمد

26 دیدگاه ها

  • میشه برای جزیره کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک فلزی باشه یا فقط باید چوبی باشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در مقاله فوق گفته شد جنس جزیره کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک میتواند فلزی ، تمام چوب ، PVC و MDF باشد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آشپزخانه، کابینت جزیره است. فرقی نمی‌کند سبک آشپزخانه‌ی شما چه مدلی باشد ، جزیره آشپزخانه های نئوکلاسیک یکی از بهترین انتخاب ها است .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      استفاده از جزیره کابینت نئوکلاسیک براق گزینه مناسبی برای آشپزخانه مدرن است .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      جزیره کابینت نئوکلاسیک سفید با رنگهای تیره ترکیب بسیار زیبایی مشود .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله ما طراحی و ساخت انواع کابینت ام دی اف را انجام میدهیم .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اگر فضای آشپزخانه بزرگ باشد بله گزینه مناسبی میباشد .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      سبک نئوکلاسیک ، چیزی مابین سبک کلاسیک و مدرن میباشد .

  • متریال طرح جزیره آشپزخانه نئوکلاسیک از چه جنسی باشه بهتره ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بهتر است از جنس سنگ طبیعی و یا متریال طرح سنگ مرمر باشه.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله ترکیب رنگ کرم و قهوه ای بسیار زیبا میشود .

  • جزیره کابینت نئوکلاسیک سبز رو با چه رنگی ترکیب کنیم که فضا بزرگتر نشون داده بشه ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید رنگ سبز را با رنگهای روشن مانن سفید و یا کرم ترکیب کنید .

  • ما 3 ماه پیش جزیره کابینت نئوکلاسیک نسکافه ای به شما سفارش دادیم و واقعا بینظیر طراحی و اجرا کردید ممنون از تیم حرفه ایتون

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم .

  • جزیره کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان هم میسازید قیمت میگید لطفا

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله، لطفا برای اطلاع از قیمت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

  • جزیره کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی با کابینت سفید بهتره میشه یا طوسی ؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      انتخاب رنگ باید با توجه به فضا انجام شود اگر فضای شما کوچک است بهتر است از کابینت سفید استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *